از یک امتیاز راضی هستیم

هاشمی نسب: نتیجه بازی عادلانه بود/ از یک امتیاز راضی هستیم

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۸:۵۵
کد خبر: ۵۱۵۶۴۱
هاشمی نسب: نتیجه بازی عادلانه بود/ از یک امتیاز راضی هستیم
مربی تیم سیاه جامگان گفت: باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و بازیکنان را هم از مسایل حاشیه‌ای دور نگه می‌داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه جامگان و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. خداداد عزیزی پس از این تساوی در نشست خبری حاضر نشد و مهدی هاشمی نسب به این نشست آمد.

هاشمی نسب درخصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و با توجه به شرایط روحی و روانی و جایگاه‌مان در جدول طبیعی بود این بازی اینگونه پیش برود. موقعیت‌های خوبی در بازی داشتیم که به مسایل روحی و روانی  مان برمی‌گردد. در نیمه اول آنها گل زدند و ما در نیمه دوم گل مساوی را زدیم و نتیجه بازی عادلانه بود و موقعیت‌های ما با موقعیت‌های گسترش برابر بود و اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده شویم اما از یک امتیاز راضی هستیم.

وی ادامه داد: هر کسی می‌تواند نظر بدهد و نظر کمالوند قابل احترام است او همکارمان است و برایش احترام قائل هستیم او تیم خودش را دیده و ما هم تیم خودمان را دیدیم. موقعیت‌های ما بهتر از حریف بود ولی نظر کمالوند محترم است این نتیجه با بضاعت ما عادلانه بود.

وی در مورد اینکه عباسی مالک باشگاه گفته اگر شرایط اینگونه باشد تیم را رها می‌کنم، گفت: باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و بازیکنان را هم از مسایل حاشیه‌ای دور نگه می‌داریم و به مسایل حاشیه‌ای توجه نکنیم و اگر قرار باشد به این حاشیه‌ها دامن بزنیم جز دردسر چیزی برای‌مان ندارد. حیف است که تیم سیاه جامگان سقوط کند زیرا تیم‌های لیگ به واسطه حضور تیم‌های مشهدی سالی یکی دو بار به زیارت امام رضا(ع) می‌آیند. من خودم برای تیم‌های مشهدی بازی کرده‌ام و به این تیم تعصب دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز