اوجاقی: اردوی کشورهای اسلامی از ۱۵ فروردین آغاز می شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۸:۵۰
کد خبر: ۵۱۵۶۵۷
اوجاقی: اردوی کشورهای اسلامی از ۱۵ فروردین آغاز می شود
نفراتی که کاندیدای حضور در اردوی کشورهای اسلامی هستند مشخص شده و بطور رسمی اردوی تیم اعزامی به باکو از 15 فروردین ماه سال 96 آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی و مدیرفنی تیم های ملی ووشو ضمن بیان این مطلب گفت: ما در دوره گذشته بازی های کشورهای اسلامی در ساندای مردان و تالوی مردان و زنان نماینده داشتیم ولی در این دوره از بازی های کشورهای اسلامی، کشور میزبان فقط در ساندای مردان اعلام داشت که کشورها نماینده اعزام کنند و به همین دلیل ما از اوزان 52 کیلو گرم تا 75 کیلو گرم ساندای مردان، نماینده راهی این دوره از بازی ها خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ووشوکاران ما در حال حاضر درگیر رقابت های کشوری و لیگ هستند و در واقع با یک آمادگی نسبی و مطلوب وارد اردوی تیم ملی خواهند شد و ما در نظر داریم با برگزاری رقابت های انتخابی در 6 وزن، نفرات نهایی اعزامی به این رقابت ها را مشخص کنیم تا اردوی آماده سازی آنها در زمان مقرر در آکادمی ووشو آغاز شود.

مدیر تیم های ملی ووشو در خاتمه خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا همچون دوره گذشته این بازی ها، ووشو با مدال آوری خود نقش بسزایی در افزایش جایگاه ایران در رنکینگ رده بندی مدالی داشته باشد.

نظر شما