رقابت های تنیس دیویس کاپ؛

پیروزی نداف و خالدان در سومین و آخرین روز مسابقات

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲:۵۶
کد خبر: ۵۱۶۱۱۲
پیروزی نداف و خالدان در سومین و آخرین روز مسابقات
نمایندگان کشورمان در روز سوم مسابقات دیویس کاپ مقابل تنیسورهای پاکستان به برتری رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین و آخرین روز رقابت های تنیس گروه دو آسیا و اقیانوسیه (دیویس کاپ) در زمین های هارد کورت اسلام آباد برگزار شد و حمیدرضا نداف به عنوان نخستین نماینده کشورمان در بخش انفرادی به مصاف محمد عبید علی خان رفت.

در پایان این دیدار نداف با نتیجه (۷-۶ ، ۴-۶ و  ۳-۶) مقابل حریف خود به برتری رسید و شاهین خالدان نیز در دومین دیدار انفرادی با نتیجه ( ۶-۷ و ۳-۶ ) مقابل محمد عبید دیگر تنیسور پاکستانی به پیروزی رسید .

به این ترتیب این بازی در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پاکستان پایان یافت.

تیم ملی تنیس کشورمان اردیبهشت ماه سال آینده در دومین دیدار خود در گروه دو آسیا و اقیانوسیه به مصاف برنده دیدار تیم های ویتنام و هنگ کنگ می رود.

ملی پوشان کشورمان امشب به ایران باز می گردند.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، حمید رضا نداف، البرز اخوان ، امیر حسین بادی تیم ملی تنیس ایران را در این رقابت ها تشکیل می دادند . سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی بود ، سعید احمدوند به عنوان سرمربی و سیف الله بهزاد پور به عنوان مربی ، مصطفی عطایی به عنوان مربی بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید به عنوان پزشک تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.

این مسابقات از ۱۵ بهمن ماه در زمین های هارد کورت اسلام آباد پاکستان آغاز و امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز