پایان رقابت های بین المللی تنیس جوانان - کیش؛

جام طلایی مسابقات در دستان صدف صادق وزیری / نائب قهرمانی پسران به میرزایی رسید

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۱۶۱۱۶
جام طلایی مسابقات در دستان صدف صادق وزیری / نائب قهرمانی پسران به میرزایی رسید
نمایندگان کشورمان عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی رقابت های بین المللی تنیس جوانان را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین روز رقابت های تنیس بین المللی تنیس جوانان در زمین های محموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال انفرادی بخش پسران گورگان از ترکیه و محمد میرزایی از ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تنیسور ترک موفق شد با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶) این دیدار را به سود خود به پایان رساند و قهرمان شد، محمد میرزایی در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی از ایران و کریمووف از ازبکستان سوم مشترک شدند.

در بخش دونفره پسران، زوج اسکندر کریمووف و آدیل کریمووف با شکست ۲ بر یک محمد میرزایی و مهرشاد قفقازی از ایران قهرمان شدند و تیم ایران نائب قهرمانی این بخش را از آن خود کرد.

فینال بخش انفرادی دختران نیز برگزار شد و در پایان صدف صادق وزیری موفق شد با برتری ( ۳-۶ و ۲-۶ ) مقابل زینب ساری اوقلان از ترکیه بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کند . نماینده ترکیه عنوان نائب قهرمانی را به نام خود ثبت کرد .

و در نهایت و در فینال بخش دو نفره صدف صادق وزیری از ایران به همراه زوج ترک خود با نتیجه (۱-۶ و ۰-۶ ) لاچین افشین از ایران – زینب از ترکیه را شکست دادند و به عنوان قهرمانی رسیدند و لاچین افشین و نماینده ترکیه نائب قهرمان شدند.

به این ترتیب با پایان مسابقات و معرفی نفرات برتر، مراسم اختتامیه بازیها و اهداء جام با حضور علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس، محسن خداپرست سرداور مسابقات و تنیسورهای حاضر برگزار شد.

این مسابقات از ۸ لغایت ۱۶ بهمن ماه در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان بود و مسیح صلاح سردوار نشان سفید کشورمان به عنوان دستیار و احسان قربانی ، اکبر سربازی ، الهام احمدی و زینب السادات حسینی امر قضاوت را بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز