پیروزی سرخپوشان در دربی محتمل است

پنجعلی: پرسپولیس بدون شک قهرمان لیگ خواهد شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۶:۲۶
کد خبر: ۵۱۶۲۴۹
پنجعلی: پرسپولیس بدون شک قهرمان لیگ خواهد شد
مدافع پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس عالی بازی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی پس از پیروزی سه بر صفر قرمزپوشان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی جذابی را از پرسپولیس شاهد بودیم این تیم از ابتدای بازی حاکم میدان بود و اجازه نداد تراکتورسازی صاحب توپ شود. پرسپولیسی را که من می بینیم بدون شک قهرمان لیگ خواهد شد و به زودی هواداران این تیم جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی خواهند گرفت.

پنجعلی درخصوص تراکتورسازی تبریز نیز گفت: این تیم حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست مقابل پرسپولیس عرض اندام کند.  البته نباید از اتفاقاتی که برای این تیم به وجود آمد به سادگی بگذریم اما مطمئنا اگر دیگر بازیکنان این تیم هم بودند پرسپولیس به خاطر آمادگی و هماهنگی که در تیمش وجود داشت مطمئنا برنده میدان می شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در پایان فصل قهرمان خواهد شد یا خیر، گفت: با اختلاف امتیازی که بین تیمهای اول و دوم به وجود آمده است شکی وجود ندارد که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

پنجعلی در پایان و در پاسخ به این پرسش که هفته آینده پرسپولیس یک دیدار سخت مقابل رقیب دیرینه اش دارد و آیا می تواند پیروز این دیدار باشد، گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را داشته و پیش بینی آن سخت است اما اگر پرسپولیس همین روند را ادامه دهد مطمئنا می تواند در بازی بعد مقابل استقلال پیروز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز