میرشاد ماجدی در گفتگو با برنا:

السد در نقاط چپ و راست ضعیف است/ استقلال باید به نتیجه لازمه برسد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۱۷۳۵۸
السد در نقاط چپ و راست ضعیف است/ استقلال باید به نتیجه لازمه برسد
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در جریان بازی هم از نقاط چپ و راست نفوذهای بسیاری خوبی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد  دیدار استقلال و السد در نیمه اول  بازی گفت: استقلال در نیمه نخست توانست توپ و زمین را در اختیار بگیرد. شاگردان منصوریان توانستند ضد حمله خوبی در جریان بازی به نمایش بگذاردند.

وی با بیان اینکه تیم السد در قسمت چپ و راست با ضعف رو به رو بود، بیان کرد: استقلال در جریان بازی هم از نقاط چپ و راست نفوذ های بسیاری خوبی داشت و آبی پوشان  می توانند در جریان این دیدار به گل برتری برسند.

ماجدی با اشاره به اینکه  نیمه دوم نقش تجربه ها بسیار با اهمیت است، افزود: استقلال باید از موقیت های خود استفاد کند. هر آنچه از ساعت های این دیدار بگذرد کار برای آبی پوشان سخت تر می شود. داور این دیدار هم نسبت به هر خطایی واکنش نشان نمی دهد و شاگردان منصوریان باید  از موقیت های گل خود نهایت استفاده را ببرند.

وی یادآور شد: استقلال در نیمه دوم باید به نتیجه برسد. تک بازی نباید به آب و آتیش بزند . اگر دروزاه آبی پوشان  در ایران باز شود امکان جبران آن بسیار سخت است. السد در دمای سرد تهران به حالت دفاعی رفته است و این می تواند فرصت خوبی برای شاگردان منصوریان باشد.

ماجدی در پایان گفت: حضور خسرو حیدری می تواند به استقلال کمک بسیاری کند. تجربه خوب این بازیکن می تواند برای آبی پوشان موثر باشد. امیدوارم استقلال در نیمه دوم به گل برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز