میرشاد ماجدی در گفتگو با برنا:

استقلال با بازی منطقی و زیبا توانست پیروز میدان شود/ آبی پوشان با نشاط در دربی شرکت می کنند

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۷۳۹۱
استقلال با بازی منطقی و زیبا توانست پیروز میدان شود/ آبی پوشان با نشاط در دربی شرکت می کنند
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این دیدار بازی منطقی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره  دیدار استقلال و السد به خبرنگار برنا، گفت: زکی پور و حق دوست در نیمه دوم به دلیل استرس بسیار زیاد نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه استقلال برای بازیکنانی که بازی خوبی ارائه نمی کنند و جایگزین مناسبی ندارند، افزود: ژاوی بازیکن السد در وسط زمین به خوبی میدانداری می کند. بازی یکنواخت استقلال باعث شد تا مدافعان السد دست مهاجمان ایران را بخوانند. استقلال باید تاکتیک خود را تغییر می داد تا به گل برسد.

ماجدی با تاکید بر اینکه استقلالی ها با بازی مستقیم نمی توانستند به نتیجه مورد نیاز برسند، بیان کرد: استقلال در جریان بازی می توانست به گل برتری برسد اما شرایط ایجاد نشد. شاگردان منصوریان در این دیدار بازی منطقی از خود به نمایش گذاشتند. این برد را باید به فوتبال تیم ایران تبریک گفت.

وی ادامه داد: استقلال اکنون در راه آسیا قرار گرفت و این بازی های خوب را کادرفنی باید سر لوحه خود قرار دهند تا در بازی های دیگر پیروز میدان شوند.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار بعدی آبی پوشان مقابل پرسپولیس گفت: استقلال علاوه بر دربی بازی های سخت دیگری هم در کارنامه خود دارد و باید به نتیجه مورد نیاز برسد. این برد می تواند شور و نشاط شاگردان منصوریان را افزایش دهد و آنها در دربی به نتیجه مورد نیاز برسند.

نظر شما