آیت‌الله موسوی جزایری:

وزنه برداری یکی از رشته های مورد علاقه مردم است

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۷:۵۹
کد خبر: ۵۱۷۴۷۹
وزنه برداری یکی از رشته های مورد علاقه مردم است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: زنه برداری یکی از رشته های مورد اقبال و علاقه مردم است چون هم هنر و قوت بازو است و هم جذبه زیادی برای آنها دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در آیین افتتاحیه مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور با عنوان (نکوداشت آیت الله موسوی جزایری) اظهار کرد: این ایام با منشأ دهه فجر ایام شادی و سرور است که همه ملت در آن نقش داشته اند ولی ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان نقش خاصی در پیروزی این انقلاب داشتند.

وی افزود: برگزاری مسابقات وزنه برداری کشور به میزبانی خوزستان خوشحالی دیگری را برای مردم این استان به ارمغان آورده که از این بابت بسیار تشکر می کنم. همچنین از ابراز لطف مسئولان و برگزاری این مسابقات به نام من قدردانی می کنم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه ورزش عمومی برای سنین مختلف نعمتی بسیار بزرگ است، تصریح کرد: وزنه برداری یکی از رشته های مورد اقبال و علاقه مردم است چون هم هنر و قوت بازو است و هم جذبه زیادی برای آنها دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: وزنه برداری به دلایل مختلف یک ورزش کلیدی و عمده به حساب می آید. از زحمات هیئت وزنه برداری استان، رئیس فدراسیون، استاندار خوزستان و تمامی مسئولان مشارکت کننده در برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.

وی بیان کرد: ورزش در زمینه درمان افسردگی خیلی مؤثر است و مشکلات روحی به وسیله ورزش خیلی راحت تر از هر روش دیگری حل می شود. همچنین تحرکات بدنی با رشته هایی مثل شنا و کوهنوردی خیلی تأثیر مثبتی در روحیه انسان دارد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه ورزش به نوعی درمان بیماری اعتیاد است، گفت: وقتی انسان کسل باشد در برابر ویروس ها نیز منفعل می شود که پیشنهاد برای مقاومت در این مسائل نیز انجام ورزش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز