هم اکنون؛

وزیر ورزش و جوانان وارد استان همدان شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۵:۰۹
کد خبر: ۵۱۸۰۴۰
وزیر ورزش و جوانان وارد استان همدان شد
وزیر ورزش و جوانان که درنهمین روز از ایام الله دهه فجر به منظور بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و دیدار با جامعه ورزش و جوانان به استان همدان سفر کرده لحظاتی پیش وارد شهرستان فامنین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به استان همدان با حضور در شهرستان فامنین  مورد استقبال استاندار و معاونین عمرانی استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و روسای هیئتهای ورزشی و مسئولین استان قرار گرفت.

در ادامه سفر قرار است سد شنجور شهرستان رزن  با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری شود.وزیر ورزش و جوانان برای بازدید ازپروژه های عمرانی همدان و رزن و دیدار با هیات های و سازمان های مردم نهاد به همدان سفر کرده است.

قرار است دکتر سلطانی فر پس از افتتاح سد شنجور  با استاندار همدان دیدار و گفتگو کند و در ادامه وزیر ورزش نشستی با رؤسای هیئت‌های ورزشی و نواب ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد داشت.

همچنین دیدار با نخبگان و حور در شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به همدان خواهد بود.در این سفر معاونین وزارت ورزش و جوانان و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیز وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز