همیشه در فوتبال ۱۰ نفره شدن حریف خوشایند نیست

فرکی: چرا سکوها علیه لک فحاشی کردند!

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۸۳۰۵
فرکی: چرا سکوها علیه لک فحاشی کردند!
سرمربی سایپا گفت: امروز از وضعیت سکوهای ورزشگاه هم ناراضی بودم، چرا که علیه حامد لک فحاشی می‌کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست مقابل گسترش فولاد با حضور در نشست خبری درباره این دیدار اظهار کرد: متاسفانه در این بازی شکست خوردیم، در حالی که شایسته آن نبودیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که کاش داور بازیکن گسترش فولاد را اخراج نمی‌کرد و آن پنالتی‌ را برای ما نمی گرفت زیرا شرایط تیم ما به کلی تغییر کرد. بخشی از این تغییر اشتباه‌های خودمان بود و بخشی دیگر از جوی که در حاشیه کار ایجاد شده بود نشات می‌گرفت. قضاوت کار داور را بر عهده کارشناسان می‌گذارم، اما با ۱۰ نفره شدن گسترش فولاد شرایط ما تغییر کرد و روی اشتباه‌هایی که  داشتیم دو گل خوردیم.

سرمربی سایپا خاطر نشان کرد: همیشه در فوتبال ۱۰ نفره شدن حریف برای من خوشایند نبوده و اگر امروز بازی روال عادی‌اش را پیش می‌گرفت و حریف ۱۰ نفره نمی‌شد کار ما راحت‌تر بود. ما در زمین تجربه لازم را نداریم و اگر در شرایط سخت بازیکنان با تجربه داشتیم می‌توانستند بازی را جمع کنند. داور باید وقت اضافه بیشتری می‌گرفت هر چند که حتی اگر ۴۰ ‌دقیقه هم وقت اضافه گرفته می‌شد باز هم نمی‌توانستیم به گل دست یابیم.

فرکی گفت: حامد لک برای ما خوب کار کرده است و امروز هم تلاش خودش را انجام داد که گل نخوریم،  ولی متاسفانه دو گل خیلی بد خوردیم. امروز از وضعیت سکوهای ورزشگاه هم ناراضی بودم، چرا که علیه حامد لک فحاشی می‌کردند و هیچ گونه کنترلی وجود نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز