رسانه های یونان خواستار شدند؛

حضور انصاری فرد در ترکیب اصلی المپیاکوس!

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۱۸۴۹۱
حضور انصاری فرد در ترکیب اصلی المپیاکوس!
بعد از عملکرد ضعیف مهاجم پاراگوئه‌ای المپیاکوس رسانه‌های یونان پ با حمایت از مهاجم ایرانی این تیم خواستار حضور او در خط حمله المپیاکوس شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از تساوی بدون گل تیم های المپیاکوس و آترومیتوس در جام حذفی یونان، رسانه‌های مختلف  این کشور نسبت به عملکرد ضعیف کاردوزو، مهاجم پاراگوئه ای این تیم، انتقاد کرده و خواستار حضور کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، در ترکیب المپیاکوس شدند.

روز گذشته سایت SDNA از عملکرد کاردوزو و فرصت هایی که در بازی از دست داد انتقاد کرده بود.

امروز هم روزنامه contra با انتقاد از بازی این مهاجم نوشت او بدترین فصل دوران حرفه ای خود را سپری می کند. حتی بدتر از دو فصل گذشته اش در ترابوزان ترکیه.

این روزنامه در ادامه نوشت: اگر در دیدار مقابل عثمانلی اسپور در لیگ اروپا کاردوزو دوباره در ترکیب 18 نفره قرار بگیرد و انصاری فرد روی سکوها باشد، باز هم این بحث پیش می آید که دلیل اصرار بنتو برای استفاده از مهاجم پاراگوئه ای چیست در حالی که می تواند از انصاری فرد استفاده کند.از طرف دیگر روزنامه گازتا اسپورت نیز نوشته است:  در مقطعی که کاردوزو در گلزنی ناکام است برای المپیاکوس بسیار مهم است که از انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایران که در جام حذفی گلزنی هم کرده بهره ببرد.

حالا باید دید این انتقادات می تواند به حضور کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در ترکیب المپیاکوس منتهی شود یا خیر؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز