خسرو قمری در گفتگو با برنا:

آینده دوچرخه سواری ایران با استعدادهای جوان درخشان می شود/ نبود پیست چوبی بزرگترین مشکل رکابزنان است

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۶:۳۰:۲۴
کد خبر: ۵۱۸۷۵۱
آینده دوچرخه سواری ایران با استعدادهای جوان درخشان می شود/ نبود پیست چوبی بزرگترین مشکل رکابزنان است
رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در بازی های آسیایی اگر مدال خوشرنگ می خواهیم باید پیست سرپوشیده چوبی مهیا باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص عملکرد رکابزنان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا صحبت کرد.

قمری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی که در این مدت انجام شد توانستیم نتایج در خور کشور را کسب کنیم در این مسابقات امیرحسین جمشیدیان در ماده اسکواچ مدال طلا را برای ایران کسب کرد که با توجه به سنی که این ملی پوش دارد در آینده نیز می توانیم برای کسب مدال های بیشتر امیدوار باشیم. در بخش اسپرینت هم اگر با بدشانسی مواجه نمی شدیم می توانستیم طلای این بخش را نیز به دست آوریم. در مجموع توانستیم 5 مدال را کسب کنیم که در این میان 2 مدال طلا و 3 مدال نقره بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در این فدراسیون افزود: یکی از مشکلاتی که باعث شد در ماده اسپرینت نتوانستیم به طلا دست پیدا کنیم نبود پیست سرپوشیده چوبی در کشور است که باعث شده نتوانیم تمرینات را به شکل اصولی انجام دهیم. برای اینکه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی که در این دوره از رقابت ها افتاد نباشیم شرکت توسعه و تجهیز باید هر چه زودتر پیست چوبی را برای فدراسیون آماده کند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اضافه کرد: در بازی های آسیایی اگر مدال خوشرنگ می خواهیم باید پیست سرپوشیده چوبی و همچنین امکانات برای رکابزنان فراهم باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. کشورهای در حال پیشرفت از نظر امکانات از ما جلوتر هستند ولی با این شرایط رقابت خوبی با آنها داریم و کشورهای شرق آسیا به خاطر نوع آب و هوایی که دارند اکثر کشورها در آنجا اردو برپا می کنند و ما نیز باید برای آمادگی در این کشورها اردو برگزاری کنیم.

وی ادامه داد: رنج سنی رکابزنان ما در این مسابقات 24 سال است. جوانان خوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدندکه بهترین ها را انتخاب کردیم و این نسل می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. دوچرخه سواران جوان ما می توانند به خوبی جا پای بزرگان بگذارند.

قمری خاطرنشان کرد: با توجه به همه مشکلات و موانعی که بر سر راه ما قرار داشت ولی در کل از عملکرد رکابزنان در این دوره از مسابقات راضی هستیم. چند روز دیگر نیز مسابقات جاده را در پیش خواهیم داشت و امیدواری زیادی داریم که در آن مسابقات نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز