بازگشت تیم والیبال نوجوانان به تهران

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۴:۴۰
کد خبر: ۵۱۸۸۲۹
بازگشت تیم والیبال نوجوانان به تهران
تیم والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز پس از برگزاری اردوی برون مرزی خود در کشور بلغارستان به تهران بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

هشتمین اردوی آماده سازی این تیم از روز شنبه نهم بهمن ماه در کشور بلغارستان آغاز شد و تا 22 بهمن ماه ادامه داشت و تیم ملی والیبال نوجوانان ساعت 40 دقیقه بامداد امروز (شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

ملی پوشان نوجوان در این اردو علاوه بر ادامه تمرینات توپی و بدنسازی خود، هشت دیدار دوستانه و تدارکاتی با حریفان بلغاری برگزار کردند که بر اساس گفته سرمربی تیم ملی نوجوانان مهمترین ره آورد این بازی ها، مسابقه برابر تیم های قدرتمند بدون نگرانی و استرس بود.

محمد وکیلی بازی بدون استرس ملی پوشان نوجوان را بهترین امتیاز کسب شده در اردوی برون مرزی بلغارستان دانست و گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی برای دیدار با تیم های خارجی به آمادگی لازم دست یافتند و در دو اردوی دیگر که تا رقابت های قهرمانی آسیا در تهران برگزار می کنیم، نقاط ضعف بازیکنان را برطرف خواهیم کرد تا آماده حضور در رقابت های میانمار شوند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی برون مرزی بلغارستان بودند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) بهزاد میرزائی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز