ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۴؛

قربانی خطرناک ترین آبی و امیری برگ برنده قرمز

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۳:۰۳
کد خبر: ۵۱۸۸۵۵
قربانی خطرناک ترین آبی و امیری برگ برنده قرمز
رقابت بین دو باشگاه پرطرفدار، محبوب و بزرگ تهرانی فوتبالدوستان ایرانی را به دو قسمت تقسیم می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاید بتوان به جرأت گفت: رقابت بین دو باشگاه پرطرفدار، محبوب و بزرگ تهرانی فوتبالدوستان ایرانی را به دو قسمت تقسیم می کند.

هوادارانی که از همین امروز مشغول گمانه زنی هستند که بدانند برانکو و منصوریان قرار است چه نفراتی را ساعت 15 روز یکشنبه به زمین بفرستند. اگر شما هم جزو این دسته هستید تا پایان این گزارش ما را همراهی کنید. 

گزارش زیر را با این توضیح بخوانید که به ترتیب حروف الفبا اول از استقلال تهران آغاز کردیم.

درون دروازه؛ سیدمهدی رحمتی
درون دروازه بدون شک سیدمهدی رحمتی بازی خواهد کرد. کاپیتان استقلال که پس از دو سه روز نیمکت نشینی به خود آمد و برابر السد قطر گوشه هایی از توانایی خود را به رخ کشید. او از روحیه بالایی برخوردار است و یکشنبه چالش جالبی با مهدی طارمی خواهد داشت.

دفاع میانی؛ رابسون و پادووانی
رابسون جان واریو و لئوناردو پادووانی به احتمال زیاد در قلب دفاع آبی ها بازی می کنند. دو برزیلی که هم زبان یکدیگر را خوب می فهمند و هم برابر السد نشان دادند از آمادگی بالایی برخوردارند.

دفاع راست؛ خسرو حیدری 
در غیاب وریا غفوری مصدوم بهترین گزینه خسرو حیدری است، بازیکن باتجربه استقلال که پنالتی پنجم آبی ها برابر السد قطر را تبدیل به گل کرد تا استقلال آسیایی شود.

دفاع چپ؛ میلاد زکی پور
زکی پور تجربه خسرو حیدری را ندارد اما به رغم جوانی از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. این بازیکن تکنیک مناسبی همراه با گام های بلند دارد که در فاز تهاجمی و حتی دفاع به کمک او خواهد آمد. احتمالا منصوریان او را برای کنترل رامین رضاییان در زمین خودی نگه می دارد.

هافبک دفاعی؛ امید و امید
دو امید استقلال توانسته اند در بازی های اخیر استقلال امید را به تیم تزریق کنند. یکی باتجربه و راست پا و دیگری جوان هستند و چپ پا و به شدت هم بازی آنها به هم می خورد.کم نیستند کسانی که اعتقاد دارند کلید دربی در دستان امید ابراهیمی و امید نورافکن است. دو بازیکنی که غیرقابل جایگزین نشان داده اند.

بهنام، فرشید و کاوه رضایی
اگر اتفاق خاصی نیفتد باید بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی را سه بازیکن پشت فروارد استقلال در بازی با پرسپولیس خواند.البته مجتبی حقدوست در مسابقات اخیر آبی ها نمایش خوبی ارایه داده اما شنیدیم با توجه به قدرت جنگندگی بیشتر فرشید اسماعیلی، سرمربی استقلال تصمیم گرفته از این دومی استفاده کند.

مهاجم؛ علی قربانی
مهاجم نوک استقلال در این دیدار علی قربانی است که کاوه رضایی را به عنوان سایر کنار خود خواهد دانست. درمورد علی قربانی، همین قدر بدانید که آنالیزورهای برانکو این مهاجم را خطرناک ترین بازیکن استقلال دانسته اند و علیرضا منصوریان هم حساب ویژه ای روی قدرت سرزنی او باز کرده است.

پرسپولیس تهران

دروازه بان؛ علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند هم به لطف خط دفاعی مستحکم خود و پا قدم طاها پسرش، 6 بازی کلین شیت کرده است. گلر ملی پوش پرسپولیس هم درون دروازه قرار می گیرد در حالی که انگیزه های فراوانی در تقابل با مهدی رحمتی دارد.

دفاع میانی؛ سیدجلال و انصاری
5 گل خورده در 20 مسابقه لیگ شانزدهم آمار فوق العاده ای است که دروازه بان و خط دفاعی پرسپولیس به جای گذاشته اند. در این میان سید جلال حسینی و محمد انصاری نقش ویژه ای دارند که به قول علی پروین جلوی دروازه پرسپولیس دیوار کشیده اند.

دفاع راست؛ صادق محرمی
آن طور که اردوگاه پرسپولیس خبر می رسد برانکو تصمیم گرفت از حسین ماهینی به عنوان جانشین کمال کامیابی نیا، محروم در هافبک دفاعی استفاده کند. اگر این طور شود و در لحظات آخر مرد کروات تصمیم خودش را عوض نکند آن گاه صادق محرمی اولین دربی خود را تجربه خواهد کرد. این جوان 21 ساله نشان داده کم و کثری نسبت به ماهینی و رضاییان ندارد.

دفاع چپ؛ فرشاد احمدزاده
لطفا تعجب نکنید، برانکو از عملکرد فرشاد احمدزاده در بازی با تراکتورسازی به عنوان دفاع چپ راضی است که تصمیم گرفته بار دیگر او را در این پست آزمایش کند. البته به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد دادند فرشاد را در پست هافبک دفاعی هم آزمایش کند که نپذیرفت.

هافبک دفاعی؛ حسین ماهینی
علامت سوال بزرگ ترکیب پرسپولیس جانشین کمال کامیابی نیا است. در تمرینات اخیر برانکو از شهاب کرمی و حسین ماهینی در این پست استفاده کرده اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.شنیده ها حکایت از آن دارد که از نظر برانکو تجربه حسین ماهینی بیشتر از شهاب کرمی است.

هافبک راست؛ رامین رضاییان 
برانکو به قدری از گلزنی ها و عملکرد رامین رضاییان در پست غیرتخصصی هافبک راست رضایت دارد که می خواهد در دربی 84 هم این مدافع ملی پوش را جلوتر ببرد. رضاییان می تواند در ضربات ایستگاهی هم به کمک پرسپولیس بیاید. ضمن آن که سابقه گلزنی در دربی را دارد.

هافبک چپ؛ محسن مسلمان
چپ، راست، وسط فرقی نمی کند. محسن مسلمان آماده ترین هافبک دفاعی پرسپولیس در فصل جاری بوده که برانکو در دربی هم حساب ویژه ای روی او باز کرده است. بازیکنی که به قول خودش برای برانکو حاضر است جان بدهد.

هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی 
اگر درد کمر (به جای مانده از ضربه زانوی هادی محمدی، مدافع تراکتورسازی تبریز) اجازه بدهد سروش رفیعی هافبک تهاجمی پرسپولیس در بازی با استقلال تهران خواهد بود.شماره 7 انگیزه های ویژه ای برای این بازی دارد و می خواهد خیلی چیزها را ثابت کند به شرط آن که...

مهاجم سایه؛ وحید امیری
علی پروین می گوید وحید امیری او را یاد مهاجم تاریخ ساز پرسپولیس مرحوم همایون بهزادی می اندازد. بازیکن ملی پوش و چپ پای سرخپوشان که مربیان پرسپولیس او را برگ برنده دربی می دانند.

مهاجم نوک؛ مهدی طارمی
اگر در جشن مشترک استقلالی ها و پرسپولیسی ها حضور داشتید متوجه روحیه بالای مهدی طارمی می شدید. مهاجمی که در محافل خصوصی گفت می خواهد 2 تا 3 گل بازی را به استقلال بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز