دربی مساوی می شود؛

فتح الله زاده: حامی افتخاری و منصوریان هستم/ الان زمان تعویض مدیرعامل نیست

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۸:۴۳
کد خبر: ۵۱۸۸۵۹
فتح الله زاده: حامی افتخاری و منصوریان هستم/ الان زمان تعویض مدیرعامل نیست
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: ناراحتی منصوریان از شعارها کاملا به جاست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل اسبق آبی ها هنوز دلش با این تیم است و اگرچه پست و سمتی در باشگاه تهرانی ندارد اما تمام فکر او معطوف به پیروزی و موفقیت استقلال است.

علی فتح الله زاده در آستانه بازی مهم پایتخت و در گفتگو با خبرنگار برنا به بیان دیدگاهش در خصوص شرایط فعلی آبی های تهران پرداخت. وی در مورد حذف تیم السد در ورزشگاه آزادی گفت: بازی با السد با تمام بازیکنای بزرگش که در راس آن ها ژاوی بود، نقطه عطفی برای منصوریان و تیمش به حساب می آید. جوانان استقلال خیلی مستحکم و با قدرت در زمین حاضر شدند و اگر دقت می کردند می توانستند در همان 10-15 دقیقه اول بازی کار حریف را یکسره کنند. بازی نترس و امیدوار کننده ای را از تیم استقلال دیدیم و باید به همین خاطر به آن ها و همچنین کادرفنی تیم تبریک بگویم.

فتح الله زاده در خصوص ادامه کار استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال با این پتانسیل می تواند باقیمانده مسابقات لیگ نتایج بهتر و درخشان تری هم کسب کند. این تیم کمی دیر راه افتاد و اگر در ابتدای فصل امتیازاتی را از دست نمی داد اکنون مدعی قهرمانی بود. حالا هم با اینکه با صدر جدول اختلاف زیادی دارد اما شرایط دوم شدن و گرفتن سهمیه مستقیم برای آن ها کاملا فراهم است.

وی در ادامه گفت: اما برای لیگ قهرمانان باید توجه بیشتری به استقلال بشود. شما ببینید، کشورهای حاشیه خلیج فارس تیم هایشان را با به خدمت گرفتن فوتبالیست هایی از کشورهای دیگر تقویت می کنند. ما از بازی پلی آف عبور کردیم و حالا باید برای مراحل بعدی آماده شویم. امیدوارم هرچه زودتر راهکاری پیدا شود تا موانع از سر راه برداشته شوند و تیم برای صعود از گروهش و همچنین حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، تقویت شود.

فتح الله زاده در خصوص اینکه گفته می شود او مدیرعامل بعدی باشگاه استقلال است، گفت: همیشه این شایعات هست. ولی به نظر من الان و در این شرایط، وقت این صحبت ها نیست. الان زمان تعویض مدیرعامل نیست. همه ما باید به تیم و کادرفنی کمک کنیم چون درگیر بازی های مهم هستند و باید حمایت کنیم تا نتیجه لازم را بگیرند. من به شخصه و به صورت تمام و کمال از مدیرعامل باشگاه و مجوعه آن حمایت می کنم. جالب است که آنقدر درگیر استقلال هستم که کسی باور نمی کند بیرون از این مجموعه باشم! من استقلالی هستم و همیشه هم این را تاکید کرده ام. روزی روی نیمکتیم و روزی هم داخل زمین. هیچ فرقی نمی کند.

مدیرعامل اسبق آستقلال درخصوص شعارهایی که درجهت حمایت از او روی سکوها سرداده شد و واکنش منصوریان را هم در پی داشت، گفت: آقای منصوریان شاگرد من بوده. نیروی خود من بوده. همیشه هم حامی او هستم. خیلی هم خوشحالم که آمد این کار را کرد. او از این اتفاق ناراحت شد و ناراحتی او هم به خاطر این است که خدای ناکرده دودستگی در استقلال ایجاد شود. ناراحتی او هم کاملا به جاست و من هم اذعان می کنم که همه باید باهم و درکنار هم باشیم.

فتح الله زاده در پایان و در خصوص بازی فردای استقلال مقابل پرسپولیس گفت: گفته می شود پرسپولیس روی کاغذ قوی تر است ولی من می گویم 4بازی پیروزی پشت سر هم استقلال نشان می دهد این تیم شرایط بسیارخوب و آمادگی بالایی دارد مخصوصا سه بازی آخری که در لیگ انجام داد و در همه آن ها حریفان را سه گله کرد نشان دهنده قبراق بودن تیم است. به هرحال فکر می کنم در این بازی هر تیمی بیشتر بدود و شجاعانه تر کار کند، برنده خواهد بود اما حدسم این است بازی مساوی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز