خیلی خلق موقعیت کردیم اما بازنده شدیم؛

حسینی: فلسفه فوتبال ذوب آهن فوتبال زیباست

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۵:۴۸
کد خبر: ۵۱۹۲۸۸
حسینی: فلسفه فوتبال ذوب آهن فوتبال زیباست
سرمربی ذوب آهن گفت: تراکتورسازی با تمام وجود بازی کرد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از شکست 4 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد هر دو تیم برای برد به میدان آمدند. شروع خوبی نداشتیم و داور یک پنالتی اتفاقی گرفت. بچه‌های ما خوب بازی کردند و تلاش کردند به دروازه حریف نزدیک شوند. تراکتورسازی با تمام وجود بازی کرد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده خیلی خلق موقعیت کردیم اما بازنده شدیم مسئولیت شکست با من است. بازیکنانم شایسته تقدیر هستند و بنده مسئولیت شکست را بر گردن می‌گیرم.

وی افزود: بعد از پنالتی که داور در دقیقه 4 گرفت تراکتورسازی به بحث دفاع و ضد حمله رفت و روی یک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساند

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه تیمش در گلزنی دچار مشکل است، یادآور شد: یک فصل فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد. سعی می‌کنیم بازیکنان را به فرم خوبشان بازگردانیم به هر حال فوتبال روز خوب و بد دارد.

حسینی در مورد اینکه زمین چه شرایطی داشت، خاطرنشان کرد: زمین بد نبود و شرایط بدی نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ایران شرایطی هست که از مربیان جوان و خوبی مثل او بیشتر استفاده شود، یادآور شد: در بحث مربیگری مهم شایسته سالاری است. امیدوارم همه مربیان شایسته به فوتبال ما کمک کنند. اینکه مربی جوان باشد یا پیر مهم نیست مهم بحث شایسته سالاری است.

حسینی در مورد وضعیت رضا شکاری و اینکه آیا با نظر او از تیم جدا شده است، خاطرنشان کرد:‌ در مورد رضا شکاری در جریان نیستم تمرکزم روی بازی‌ها بوده و مدیریت پیگیر این مسئله است. وقتی اسم بازیکنی را رد می‌کنیم یعنی به او نیاز داریم. او برایمان گل هم زده است. مدیریت پیگیر کار او است و باید ببینیم شرایط چه می‌شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه به نظر می‌رسد زیاد رو به راه نیست و از قبل بازی به نظر می‌رسید باخت را پذیرفته عنوان کرد: وقتی تیم باخته است طبیعی است که ناراحت باشیم.فلسفه فوتبال ذوب آهن همین است. همیشه دنبال بازی زیبا هستیم حالا یک روز توپ‌هایمان گل می‌شود و برنده می‌شویم و یک روز هم بازنده می‌شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز