امروز رخ داد ؛

ورود تیم های ملی فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین و لهستان به بوشهر

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۱۹۶۱۷
ورود تیم های ملی فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین و لهستان به بوشهر
تیم های ملی فوتبال ساحلی کشورهای ایتالیا، اوکراین و لهستان برای شرکت در تورنمتت چهارجانبه فوتبال ساحلی پرشین کاپ امروز یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های ملی فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین و لهستان به بوشهر وارد شدند و آیین استقبال از این تیم ها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد و بازیکنان و کادرفنی تیم های یاد شده با اهدای گل و سرود رزم نوازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفتند.

تورنمنت بین المللی چهار جانبه فوتبال ساحلی پرشین کاپ با حضور چهار تیم ایران، ایتالیا، لهستان و اوکراین از 26 تا 28 بهمن ماه در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می شود.روز دوشنبه 26 بهمن ماه در بازی افتتاحیه تیم ایتالیا و اوکراین ساعت 17:45 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند و در دومین دیدار روز نخست نیز ایران و لهستان ساعت 19:00 با یکدیگر دیدار می کنند.

در روز دوم بازی ها نیز ابتدا در ساعت 17:45 ایتالیا و لهستان دیدار می کنند و در دیدار دوم نیز ایران و اوکراین ساعت 19:00 به مصاف یکدیگر می روند.در روز پایانی مسابقات نیز ابتدا در ساعت 17:45 دقیقه لهستان و اوکراین با هم بازی می کنند و پس از آن در دیدار اختتامیه ایران و ایتالیا به رقابت می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز