نوید مظفری در گفتگو با برنا:

داور می توانست خطای حسینی را اعلام کند/ اخراج رحمتی کاملا صحیح بود/ گل سید جلال خطا بود

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۱۹۹۲۷
نوید مظفری گفت: داوری دربی84 ایراد خاصی تا دقیقه 90 نداشت، اما بعد از آن اشتباهاتی وجود داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوید مظفری داور بین المللی کشورمان درخصوص قضاوت دربی 84 که توسط علیرضا فغانی انجام شد گفت :باید این دیدار را به دو بخش تقسیم کرد،ابتدای بازی تا دقیقه 90 و بعد از دقیقه90 به نظر من داوری دربی تا دقیقه 90 ایراد خاصی نداشت،اما پس از آن وقتی بازی وارد حواشی شد باید بازیکنان بیشتری اخطار می گرفتند.

او درخصوص اخراج مهدی رحمتی گفت:به نظر من اخراج مهدی رحمتی کاملا صحیح بود،البته سیدجلال حسینی نیز قبل از زدن ضربه سر بازیکن جلویی خود را حل داد و داور می توانست آن را خطا بگیرد. باید مهدی رحمتی بعد از اخراج به بیرون زمین ورختکن منتقل می شد که این کار انجام نشد.

وی همچنین افزود: اگر بخواهیم به لحاظ آماری بازی را بررسی کنیم به طورمثال در نیمه اول 11 خطا به نفع استقلال صوت زده شدو 10 خطا به نفع پرسپولیس که تمامی آنها درست بوده است،به طورکلی داوری در این بازی خوب بود و در خصوص اتفاقات دقایق پایانی و بعد بازی باید منتظر گزارش داور و ناظر بازی باشیم.

مظفری خاطر نشان کرد: داوری چنین بازی کار ساده ای نیست و داور باید از تاکتیک خاص خود برای کنترل بازی استفاده کند،که تاکتیک آقای فغانی کاملا خوب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز