برگزاری مسابقات آزاد زمستانی تیراندازی

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۲:۱۵
کد خبر: ۵۲۰۲۷۴
برگزاری مسابقات آزاد زمستانی تیراندازی
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی از برگزاری مسابقات سلاح های بادی در پایان هفته خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معصومه توحید لو مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی در مرحله دوم مسابقات سلاح های بادی پایان هفته با حضور تیراندازانی از سراسر کشور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی  برگزار می شود.

وی افزود: برای شرکت در این رقابت ها 400ورزشکار با هم به رقابت می پردازند تا تکلیف برترین های این دوره مشخص شود.مرحله اول این رقابت ها دی ماه برگزار شد و منتخبین آن به مرحله بعدی راه یافتند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی در ادامه عنوان کرد: مسابقات سلاح ها بادی در دو بخش مردان و زنان است که علاقمندان در 3 رده سنی جوانان،نوجوانان و بزرگسالان می توانند شرکت کنند.

اودر ادامه افزود: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه بین تیراندازان و شناسایی استعداد های تیراندازی انجام می شود تا کسانی که به این رشته علاقمند هستند اما شرایط حضور تیم های ملی را ندارند شرایطی را فراهم کنیم تا ورزشکاران در یک فضای مناسب باهم به رقابت بپردازند.منتخبین مرحله اول و دوم این رقابت ها به دور سوم صعود می کنند تا در مرحله فینال قهرمان سه دوره مشحص شود.

البته مسابقات هر دوره به صورت فینال برگزار می شود که برترین ها در مرحله پایانی با هم به رقابت می پردازند.همچنین مسابقات اهداف پروازی نیز اوایل اسفند ماه انجام می شود که متقاضیان در حال ثبت هستند.روزهای 4و6 اسفندماه مسابقات تراپ مردان و زنان 18 تا 20 همین ماه رقابت های تراپ دوبل برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز