بهروزیان فر: ورزشگاه جدید کمک زیادی به توسعه فوتبال ساحلی خواهد کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۹:۲۷
کد خبر: ۵۲۰۲۹۲
بهروزیان فر: ورزشگاه جدید کمک زیادی به توسعه فوتبال ساحلی خواهد کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بوشهر را به قطب فوتبال ساحلی ایران تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد بهروزیانفر در نشست شب گذشته خود با نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت: از حضور شما و سایر تیم ها در بوشهر خوشحالیم و لازم می دانم تاکید کنم که برگزاری مناسب مسابقات بین المللی پرشین کاپ هدف اصلی ما است.

وی ادامه داد: در واقع می خواهیم بوشهر را به قطب ورزش های ساحلی کشور تبدیل کنیم که در این راستا نیاز به یک ورزشگاه با استاندارهای جهانی داشتیم و مسابقات پرشین کاپ این شرایط را فراهم ساخت تا در ظرف مدت ۲۲ روز این ورزشگاه را بسازیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: ظرفیت ورزشی بوشهر به لحاظ انسانی و ساختاری بسیار بالا است و همکاری نزدیک با تمام فدراسیون ها جهت برگزاری اردوها و میزبانی مسابقات بین المللی از اهداف ما بشمار می رود.

بهروزیانفر درباره ورزشگاه تازه احداث شده نیز توضیحاتی به نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی داد: ورزشگاه فوتبال ساحلی واقع در دهکده گردشگری بوشهر گنجایش ۱۵۰۰ نفر را دارد که در طراحی آن سعی شده تا در حد امکان از المان های بومی نیز کمک بگیریم. ضمن اینکه تمام تجهیزات استاندارد مدنظر فیفا را اجرایی کرده ایم.

وی ادامه داد: بدون شک این ورزشگاه با چنین تجهیزاتی کمک زیادی به رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال ساحلی استان و حتی کشور خواهد کرد و بدون شک این مسابقات آخرین میزبانی بین المللی استان ما نخواهد بود و رقابت های دیگری را در آینده نزدیک در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز