نونهالان پرسپولیس به لیگ برتر نزدیک شدند

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۰۴۱۹
نونهالان پرسپولیس به لیگ برتر نزدیک شدند
تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با کسب سه امتیاز دیگر، سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، خود را به لیگ برتر نونهالان تهران نزدیکتر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرامرز سلطانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین بازی تیمش گفت: تیم فوتبال المپیک اندیشه را با گل علی محمدزاده شکست دادیم و الان با 12 بازی، 25 امتیازی هستیم و در رده سوم جدول قرار داریم. تیم چهارم پاس دلاوران با 21 امتیاز است و البته تفاضل گل خوبی هم داریم و با 5 یا حتی 4 امتیاز از سه بازی بعدی می‌توانیم سهمیه لیگ برتر را بگیریم ولی امیدواریم بدون توجه به این مساله حداقل مقام دوم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم پویان با دو امتیاز بیشتر از ما در مکان دوم قرار دارد ولی ما در هفته ماقبل آخر با این تیم بازی داریم. پنجشنبه این هفته هم برابر تیم تاپ میثم در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی بازی می‌کنیم که امیدواریم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

در این بازی ابوالفضل افشاری، علیرضا محمدی، امیرحسین تنکابنی، آرمین فراهانی، امین اسلامی، امید احمدی، ابوالفضل مختاری، امیر میر محمودزاده، علی محمدزاده شایان شجاعی، امیر حسین شیخی مقدم، آرین عزیزالهی، حسین فرحزادی، ابوالفضل رمضان تبار، امیر حسین عباسی و محمد امیری برای سرخپوشان به میدان رفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز