پرسپولیس بهتر بازی کرد

کفشگری: جای کمال واقعا خالی بود

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۲۰۴۹۱
کفشگری: جای کمال واقعا خالی بود
مهرداد کفشگری گفت: پرسپولیس تیم سرتر میدان بود اما در نهایت باخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد کفشگری در مورد حمله قلبی که هنگام تماشای دربی 84 پشت سر گذاشت گفت: هنگام تماشای دربی احساس کردم از ناحیه بازوی دست چپ و سپس قفسه سینه و قلبم احساس درد دارم. به همین دلیل ترسیدم و نزد دکتر رفتم. آزمایش و نوار قلب دادم که حدود 3، 4 ساعت طول کشید تا جواب آزمایش‌ها آماده شود. در نهایت ساعت 3/5 بامداد مرخص شدم. دارو به من داده‌اند و البته باید آزمایش اکوی قلب هم بدهم. در حال حاضر به دلیل مصدومیت به قائمشهر آمده‌ام و نمی‌توانم پدیده را در دیدار مقابل صنعت نفت همراهی کنم اما به بازی بعدی می‌رسم و در خدمت تیم خواهم بود.

هافبک پیشین پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال آدم در دربی حرص می‌خورد، مخصوصاً وقتی می‌بیند هواداران پرسپولیس سکوها را پر کرده‌اند و سکوهای مربوط به تیم حریف، خالی است. هواداران با ذوق و شوق از تیم حمایت کردند و پرسپولیس هم خوب بازی کرد ولی توپ‌هایش گل نشد اما استقلال 3 توپ آورد و 3 گل زد. این مسئله واقعاً آدم را اذیت می‌کند.

کفشگری خاطرنشان کرد: ما 10 دربی را در 5 سال گذشته نباخته بودیم و این شکست هم فدای سر بچه‌ها. می‌توانستیم ببریم اما بدشانس بودیم و یک سری اتفاقات هم دست به دست هم داد که بازنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به غیبت کمال کامیابی‌نیا در دربی 84 گفت: جای «کمال» واقعاً خالی بود. با وجود اینکه حسین ماهینی اولین بار بود در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رفت، خوب بازی کرد. البته فکر می‌کنم بقیه بچه‌ها باید حمایت بیشتری از ماهینی انجام می‌دادند و نزدیک‌تر به او بازی می‌کردند اما همه این‌ها گذشته است. پرسپولیس تیم سرتر میدان بود اما در نهایت باخت.

هافبک پیشین پرسپولیس تأکید کرد: من تا آستانه بازگشت به پرسپولیس در نیم‌فصل پیش رفتم. قصد ندارم توضیح بیشتری بدهم چون نمی‌خواهم در این شرایط برای تیم محبوبم حاشیه درست کنم. دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و صحبت‌هایی هم انجام شده بود. چیزی نمانده بود قرارداد ببندم ولی یک دفعه همه چیز را به‌هم زدند.

کفشگری عنوان کرد: نمی‌خواهم موضوع را باز کنم که قصه چه بود و چه شد اما تقریباً همه چیز برای بازگشتم به پرسپولیس تمام شده بود. حالا این هم از شانس ما بود. من تیم محبوبم را دوست دارم و برای باشگاه، تیم، بازیکنان و همه آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان می‌شود و با قهرمانی خاطره این دربی تلخ را از یاد می‌بریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز