نفرات برتر به رقابت های برون مرزی اعزام می شوند؛

نصیرزاده: بانوان کشورمان پتانسیل بالایی در ورزش دانشجویی دارند

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۴:۱۳
کد خبر: ۵۲۰۶۶۹
نصیرزاده: بانوان کشورمان پتانسیل بالایی در ورزش دانشجویی دارند
جشنواره دانشجویان دختر با شعار"ورزش، نشاط و تندرستی" در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور، این مسابقات را  فرصت خوبی برای ایجاد همدلی بین دانشجویان دانست.

عبدالمهدی نصیرزاده در این افتتاحیه گفت: به حول قوه الهی وتوجهات کریمانه حضرت ولیعصر (عج)، این توفیق حاصل شد که اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را به میزبانی استان مازندران برگزار کنیم. این مسابقات با بیش از 1300 ورزشکار، مربی و داور از 29استان کشور و در هفت رشته فوتسال، بسکتبال، والیبال، تکواندو، کاراته، وشو وشنا از 24 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود.

نصیرزاده درادامه افزود: این رویداد بزرگ ورزشی فرصت مغتنمی است که درآن شاهد یگانگی، وحدت، همدلی، ایثار، جوانمردی، شور وشوق و پویایی هرچه بیشتر بین دانشجویان باشیم. در تورنمنت یونیورسال2016، کاروان اعزامی ما توانست رتبه نهم دنیا را به خود اختصاص دهد که افتخار بزرگی برای ورزش دانشجویی کشورمان بود و نقش قابل توجهی از این موفقیت توسط بانوان دانشجوی کشور بالاخص دانشجویان دانشگاه پیام نور رقم خورد. تعداد مدال های بانوان دانشجوی کشور در این رویداد از آقایان بیشتر بود که این مساله نشان دهنده پتانسیل بالای قشر دانشجویان دختر است.

دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نفرات برتر این جشنواره تحت عنوان تیم پیام نور به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند شد گفت: این نفرات با تحت عنوان باشگاه پیام نور در  در تیم های حاضر در لیگ های حرفه ای هم شرکت خواهند کرد و به همین خاطر جا دارد از ریاست عالی دانشگاه، قائم مقام و معاون فرهنگی اجتماعی به واسطه حمایت های بی دریغشان جهت فراهم آوردن این تسهیلات کمال تشکر وقدردانی را داشته باشم.

عضو هیات ریسه فدراسیون دانشجویی کشور در پایان گفت: از حضور همه ورزشکاران در این رویداد ورزشی کمال سپاس وقدرانی را دارم و اعتقادم بر این است که اصل بر رقابت بوده و برد وباخت اصلا مطرح نیست. امیدوارم که همگی شما عزیزان با سلامتی کمال و خاطره خوش استان مازندران را ترک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز