برای فتح چمپیونز لیگ مشتاقیم؛

زیدان: کار من برای انتخاب بازیکن سخت شده است/ از حضور مارادونا خوشحالیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵:۴۶
کد خبر: ۵۲۱۰۶۷
زیدان: کار من برای انتخاب بازیکن سخت شده است/ از حضور مارادونا خوشحالیم
سرمربی رئال مادرید گفت: من در ایتالیا به بلوغ رسیدم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی رفت مقابل ناپولی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زین الدین زیدان در خصوص انتقاداتی که اخیرا از کریم بنزما می شود، گفت: هر کسی می تواند نظر بدهد اما من بنزما را در شرایط خیلی خوبی می بینم. او به خوبی تمرین میکند و به همین خاطر از او رضایت دارم. امیدوارم بنزما فردا برای ما گلزنی کند. نه تنها من بلکه همه هواداران رئال هم همین را می خواهند. نظر خبرنگاران و کارشناسان برایم محترم است اما به اعتقاد من بنزما افتی نداشته است.

زیدان در خصوص بازی با ناپولی گفت: بازی مقابل ناپولی 50-50 است و شانس هیچ تیمی بیشتر از دیگری نیست. ساری تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنانش بازی زیبایی ارائه می کنند اما ما هم کاملا آماده ایم. گرت بیل در شرایط خوبی قرار دارد و اگر او به آمادگی برسد در لیست بازی فردا قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه کلین شیت در این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد و بنابراین باید کاملا با تمرکز بازی کنیم.

زیدان اضافه کرد: در حال حاضر مصدوم دیگری نداریم و دوباره کار من در انتخاب بازیکن و تعیین ترکیب اصلی سخت می شود و این باعث خوشحالی من است.

زیزو در خصوص قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این مساله کار دشواری است اما جزو اهداف اصلی ماست. تمام بازیکنان تیم می خواهند و مشتاقند تا بار دیگر فاتح چمپیونزلیگ باشیم و به همین خاطر سخت تمرین و تلاش می کنیم.

وی در مورد دوری کروس گفت: تونی حدود  3هفته بازی نکرده اما کاملا آماده است و از نظر ذهنی شرایط بسیار خوبی دارد.

زیدان در خصوص تقابل با یک تیم ایتالیایی گفت: هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ جسمی آماده بازی فردا هستیم و از این مسابقه برد می خواهیم. من در ایتالیا به بلوغ رسیدم. در لیگ این کشور تیم های قدرتمندی هستند که سبک بازی خاص خودشان را دارند. به هرحال من اکنون در بهترین تیم جهان حضور دارم و به عنوان مربی هم در حال بالغ شدن هستم.

سرمربی فرانسوی  رئال در پایان  و در خصوص حضور مارادونا در سانتیاگو گفت: مارادونا یکی از بهترین های تاریخ فوتبال جهان است  و ما از اینکه او فردا در برنابئو حاضر می شود خوشحالیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز