رضا قاسمی در گفتگو با برنا:

امیدوارم در ترکیه عملکرد خوبی داشته باشم/ می خواهم برای دومین بار در دوی سرعت آسیا به مدال برسم

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۲۹۷
دونده دوهای سرعت تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: قرار است بعد از بازگشت از ترکیه به اردوی جزیره کیش بروم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قاسمی دونده دوهای سرعت تیم ملی دوومیدانی کشورمان است که سابقه حضور در دوی المپیک 2012 و 2016 را به نمایندگی از کشورمان در کارنامه دارد.

او که تنها دارنده مدال در تاریخ دوهای سرعت کشورمان در سطح آسیا است این روزها خود را برای حضور در رقابت های دوومیدانی داخل سالن استانبول آماده می کند.

قاسمی درباره این رقابت ها به خبرنگار برنا گفت: از چنده ماه پیش خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کرده ام و در مسابقات داخل سالن تهران با زمان 6.68 ثانیه توانستم مقام نخست را کسب کنم که البته رقیب جدی در کنار خود نداشتم.

وی در پاسخ به این سوال که در ترکیه چه نتیجه ای کسب می کند اظهار داشت: قطعا زمان من در رقابت دوی 60 متر از 6.68 ثانیه ای که در تهران دویدم بهتر خواهد بود. من از رقیبانم شناخت خاصی ندارم اما مطمئن هستم که مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد و امیدوارم نتیجه خوبی از شرکت در این مسابقات برای من حاصل شود.

قاسمی ادامه داد: من قرار است بعد از بازگشت از ترکیه به اردوی جزیره کیش بروم و در ادامه روند آماده سازی تمریناتم را در آنجا پیگیری خواهم کرد.

وی گفت: قصد دارم بعد از کسب رکورد ورودی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا سال آینده در هندوستان خود را برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات جایزه بزرگ آسیا که در تیرماه سال آینده برگزار می شود آماده کنم.

قاسمی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد که برای دومین بار کشورم را در دوهای سرعت در آسیا صاحب مدال کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز