نجمه خدمتی:

با رفع برخی مشکلات اردوی خوبی را برای رقابت های جام جهانی سپری کردیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۶:۳۷
کد خبر: ۵۲۱۴۹۰
با رفع برخی مشکلات اردوی خوبی را برای رقابت های جام جهانی سپری کردیم
بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان از شرایط آمادگی تیم ملی قبل از حضور در رقابت های جام جهانی تیراندازی ابراز رضایت و از تلاش برای کسب مدال در این رویداد مهم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نجمه خدمتی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: برای حضور خوب در رقابت های جام جهانی هندوستان از یک ماه پیش در اردوی آمادگی به سر می بریم و تمرینات بسیار خوبی را نیز سپری کردیم و با آمادگی روحی و بدنی بالایی در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون با ابراز خرسندی از شرایط فعلی فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: در طی یک ماه گذشته برخی مشکلات ملی پوشان حل شد و برای حضور خوب در رقابت های جام جهانی، اردوی آمادگی که سپری کردم از لحاظ تغذیه و خوابگاه شرایط مناسبی داشت و باعث شد بر روی آمادگی به منظور حضور در رقابت های جام جهانی، بیشتر تمرکز کنیم.

نجمه خدمتی کیفیت مسابقات جام جهانی تیراندازی را بالا پیش بینی کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است تلاش حداکثری برای موفقیت و کسب مدال خواهم داشت و دیگر ملی پوشان نیز از شرایط خوبی برخوردارند به همین دلیل امیدوارم با دست پر از این رقابت ها برگردیم.

این ملی پوش پتانسیل تیراندازی ایران را بالا توصیف کرد و توضیح داد: ورزشکاران این رشته شایستگی های خود را بارها به منصه ظهور رسانده اند و بدون شک روزهای بهتری هم در انتظار این رشته خواهد بود از طرفی برای موفقیت های بیشتر این رشته همه ورزشکاران از انگیزه بالایی برخوردارند به همین دلیل چشم انداز ما موفقیت در بازی های آسیایی و المپیک آینده است تا بتوانیم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

رقابت های جام جهانی تیراندازی هندوستان از چهارم اسفندماه در دهلی نو آغاز می شود. نجمه خدمتی نیز در تفنگ بادی و تفنگ خفیف در این دوره با حریفان رقابت خواهد کرد.

نظر شما