دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال در یک نگاه

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۱۷۰۴
دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال در یک نگاه
تیم های بانک سرمایه و پیکان با شکست حریفان خود در دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تعیین2 تیم صعود کننده دیگر به دیدار سوم کشیده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهدای منا امروز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای تبریز، ورامین، آمل و اردکان پیگیری شد.

تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران با شکست شهرداری تبریز و خاتم اردکان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، اما جدال تعیین حریفان این تیم ها به مسابقه سوم کشیده شد.

تیم های شهرداری ارومیه و سایپا تهران که در دور رفت موفق به شکست کاله مازندران و صالحین ورامین شده بودند، در این دیدارهای امروز مغلوب میزبانان خود شدند و روز یکشنبه یکم اسفندماه برای سومین بار به مصاف این تیم ها خواهند رفت.

تیم بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده جدال دو تیم سایپا و صالحین ورامین می رود و پیکان تهران نیز با برنده نهایی جدال دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران روبرو خواهد شد.

نتایج کامل دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهدای منا به قرار زیر است:

خاتم اردکان یک – پیکان تهران 3 (19 بر 25، 16 بر 25، 25 بر 19 و 24 بر 26)
شهرداری تبریز صفر – بانک سرمایه 3 (14 بر 25، 18 بر 25 و 20 بر 25)
صالحین ورامین 3 – سایپا تهران صفر (25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 13)
کاله مازندران 3 – شهرداری ارومیه یک (25 بر 23، 20 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 21)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز