تور جهانی میکاکاپ؛

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۱:۰۱
کد خبر: ۵۲۱۸۷۴
در آغاز مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی تیم قطر که قهرمان دوره قبلی این رقابت‌هاست به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

در دیدار ابتدایی این رقابت‌ها و در زمین شماره یک تیم والیبال روسیه (لیامین/کرازیلنیکوف) به مصاف آلمان (تیم هولر – سوئن وینتر)  رفت. این دیدار در پایان با برتری 2 بر صفر روس‌ها به پایان رسید. تیم والیبال ساحلی روسیه به ترتیب با نتایج 21 بر 9 و 21 بر 18 موفق به شکست آلمان‌ها شد.

دیگر دیدار ابتدایی روز دوم مسابقات، در زمین شماره 2، دو تیم انگلیس (اسمیت/شیف) و سوئیس (بیلر/کراتیگر) با هم دیدار کردند که در نهایت تیم سوئیس با حساب 2 بر صفر به پیروزی رسید. سوئیس ست اول را 21 بر 17 و ست دوم را 21 بر 14 برد.

از ساعت 9:40 هم دو دیدار برگزار شد. جایی که تیم والیبال ساحلی قطر (جفرسون/شریف) ، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف جمهوری چک (مارتین ریچی – جیندیش ویس) رفت و توانست با پیروزی کار خود را آغاز کرده و به مرحله دوم برود. قطری‌ها در ست اول 21 بر 16 و در ست دوم 21 بر 19 به پیروزی دست پیدا کردند.

چهارمین دیدار هم بین دو تیم روسیه (ماکسیم سلوولپ، ایگور ولیچکو) و آمریکا (مایِر/دورتی)   برگزار شد که آمریکایی‌ها با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفتند. روس‌ها 2 بر صفر در این مسابقه به برتری رسیدند. این دیدار هم با نتایج 21 بر 19 و 21 بر 16 پیگیری شد.

**نتایج 4 دیدار نخست جدول اصلی به شرح زیر است:

انگلستان صفر – سوییس 2

روسیه 2- آلمان صفر

قطر 2 – جمهوری چک صفر

آمریکا صفر – روسیه 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز