برای تکمیل ۴ هزار پروژه نیمه تمام، ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم؛

سلطانی فر: در ۵ سال آینده روزهای بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان خواهیم داشت

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۲۱۹۲۵
سلطانی فر: در ۵ سال آینده روزهای بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان خواهیم داشت
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تعداد قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام را در سطح کشور تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در مراسم افتتاح استخر شنای پلدختر از وجود 4هزار پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور خبر داد.

مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح استخر شنای پلدختر با اعلام این خبر افزود: تکمیل این پروژه ها نیازمند اعتباری  بالغ بر9هزار میلیارد تومان است. 

وی  با اشاره به روند طول کشیدن افتتاح پروژه ها تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از پروژه ها در سال های گذشته با مطالعه و بی مطالعه آغاز شده بود و با توجه به شرایط خاصی که در برخی از نقاط وجود داشت، کلنگ های بی موردی به زمین زده شد. 

سلطانی فر با اشاره به برنامه توسعه ششم اظهار داشت: با توجه به هماهنگی بین مجلس و دولت منابع بسیار قابل توجهی برای بخش ورزش و جوانان پیش بینی شده است که با تخصیص مرحله ای آن امیدواریم تعداد قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام  را در سطح کشور تکمیل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تمامی منابع ششم را باید به طرح های نیمه تمام اختصاص دهیم، یادآور شد: بحث پروژه های جدید جداست و وظیفه ما این است که این منابع را خوب مدیریت کنیم و اولویت ها را به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص دهیم.

سلطانی فر ادامه داد: با توجه به تاکیدات و عنایت ویژه رییس جمهوری به بخش جوانان و در زمینه رسیدگی به امور ورزشکاران، ما را بر آن داشت که یک خیز جدی درخصوص حل مشکلات دو بخش ورزش وجوانان برداریم.

وی با اشاره به همکاری مجلس افزود: با توجه به تامین  منابعی که انجام خواهد شد، در 5 سال آینده روزهای بسیار خوبی در بخش جوانان و ورزش خواهیم داشت.

مقام عالی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در توسعه مناطق محروم  عنوان کرد: عدالت حکم می کند تا بیشتر منابع را در مناطق دور افتاده و محروم و کمتر برخوردار اختصاص دهیم تا به هرحال همه شهرستان ها بتوانند امکانات لازم ورزشی را داشته باشند و شرایطی به وجود بیاید تا استعدادهای قابل توجه و مطرحی که د میان جوانان این مناطق در ورزش های مختلف وجود دارد امکان ظهور و بروز پیدا کند.

سلطانی فر با تاکید بر لزوم فرایند استعدادیابی در رشته های ورزشی  خاطرنشان کرد: باور جدی دارم در ورزش هایی که تاکنون در مسابقات جهانی و آسیایی و المپیک مدال نگرفته ایم مثل رشته های دوومیدانی دارای استعدادهای مختلفی هستیم که بایستی به سرعت این فرایند استعدادیابی انجام شود و با کشف این استعدادها امکان این را فراهم کنیم تا جوانان و نوجوانان ما در میادین جهانی و المپیک عرض اندام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز