بازی با صبا ۶ امتیازی است

فرکی: به بحث دعانویس ورود نخواهم کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۲۱۹۵۱
فرکی: به بحث دعانویس ورود نخواهم کرد
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هیچ بازی‌ای در لیگ آسان نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار است هرچند معتقدم تمام بازی‌ها در لیگ همین شرایط را دارند و مجموع شرایط این را نشان می‌دهد که هیچ بازی در لیگ ساده نیست. ما هفته گذشته هم در بازی‌ای شکست خوردیم که حکم شش امتیاز داشت.

وی افزود: بازی با صبا هم برای ما حکم شش امتیاز را دارد چرا که این تیم در نیم‌فصل دوم بهتر شده و اختلاف امتیازش با ما زیاد نیست به همین دلیل دوست داریم در این بازی پیروز شده و خودمان را از تیم‌های پایین جدول جدا کنیم. به هر حال تیم ما هم در نیم‌فصل دوم تغییر کرده و نتایج بهتری کسب کرده‌ایم اما در نیم‌فصل اول در همین مقطع زمانی با نتیجه یک بر صفر به صبا باختیم و داور هم یک پنالتی برای ما نگرفت. این بار می‌خواهیم جبران کنیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه صبا مهره‌های خوبی جذب کرده، خاطرنشان کرد: ما هم در نیم‌فصل دوم شرایط مشابه صبا را داریم و امیدوارم بازیکنانم فردا عملکرد خوبی داشته باشند. کوروشی و شیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و همچنین به خاطر داشتن یکی دو مصدوم شرایطتمان با بازی‌های قبل متفاوت است اما سایر نفرات آماده‌اند و امیدوارم فردا به دنبال سه امتیاز باشند. به دنبال این هستیم که بعد از این بازی در وقفه‌ای که ایجاد می‌شود، برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم.

در ادامه خبرنگاری با اشاره به مصاحبه‌ای منتشر نشده از ابراهیم شکوری به افشاگری این بازیکن درباره دست‌های پشت پرده در سایپا و حضور رمال و دعا نویس در این تیم اشاره کرد. فرکی در واکنش به این موضوع گفت: اینها بحث‌های حاشیه‌ای فوتبال است و الان شرایطی وجود ندارد که بخواهیم راجع به این صحبت‌ها حرف بزنیم و با کند و کاو بگوییم درست است یا غلط. شاید در فوتبال ما آدم‌هایی به باشگاه‌ها سر می‌زنند و این پیشنهادات را مطرح می‌کنند. هر سال در باشگاه‌ها این اتفاقات می‌افتد و برنامه ۹۰ هم پیگیری‌هایی کرد اما ادامه‌دار نشد. معتقدم فضای فوتبال باید طوری باشد که نگاه‌ها فقط فوتبالی باشد. این افراد بیشتر به دنبال منافع خودشان و کسب درآمد هستند و فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها نباید اجازه ورودشان به فوتبال را بدهند.

نظر شما