ناظر داوری در گفت و گو با برنا؛

جنگی: گل اول پرسپولیس مردود بود/ اخراج حاج صفی درست نبود

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲:۵۵
کد خبر: ۵۲۲۰۷۶
جنگی: گل اول پرسپولیس مردود بود/ اخراج حاج صفی درست نبود
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: اعتراض به داور، جز متشنج شدن جو مسابقه اثر دیگری ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارشناس و ناظر داوری کشورمان در خصوص عملکرد داور مسابقه پرسپولیس-سپاهان به اظهار نظر پرداخت.

حسین جنگی در مورد پنالتی های این مسابقه گفت: تصمیم داور در مورد هرسه پنالتی این مسابقه صحیح و بدون اشکال بود. شاید عده ای بگویند که پنالتی های پرسپولیس، مخصوصا پنالتی دوم سختگیرانه بوده اما به اعتقاد بنده تصمیم داور کاملا درست و منطبق با شرایط و قوانین جدید فیفا بود.

جنگی در ادامه افزود: اما در مورد پنالتی اول پرسپولیس باید بگویم این پنالتی باید تکرار می شد چرا که مهدی طارمی قبل از ضربه رضاییان وارد محوطه جریمه شد و بنابراین، گل او مردود است.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه گفت: به  جز پنالتی ها مورد خاص دیگری در بازی وجود نداشت. فقط صحنه اخراج حاج صفی باید بگویم با اخراج حاج صفی موافق نیستم و کارت دومی که داور به او داد، صحیح نبود. اما بقیه کارت هایی که داور در این بازی به بازیکنان داد، مشکلی نداشت.

جنگی در پایان افزود: کلا تیم داور عملکرد خوبی در این بازی داشت. نکته ای که کمتر به آن توجه می شود اعتراض به داور پس از اعلام تصمیم اوست. بازیکنان باید توجه کنند که این کارها در فوتبال روز دنیا منسوخ شده چراکه به جز متشنج شدن جو مسابقه اثر دیگری ندارد. امیدوارم این مساله در فوتبال ماهم از بین برود تا دیگر شاهد خراب شدن جو مسابقات نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز