بهزاد داداش زاده در گفتگو با برنا:

پرسپولیس با همین روند قطعا قهرمان خواهد شد/ شکست الهلال دور از دسترس نیست

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۲۳۲۲
پرسپولیس با همین روند قطعا قهرمان خواهد شد/ شکست الهلال دور از دسترس نیست
پیشکسوت پرسپولیس به قهرمانی قرمزپوشان در لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهزاد داداش زاده در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به خبرنگار برنا گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید امتیازات کامل بازی ها را به دست بیاورد. دیدیم پرسپولیس در حالی که سه بازیکن تاثیرگذار خود را نداشت چگونه با تلاش و همت سایر بازیکنان توانست جای خالی آنها را تا آنجایی که امکان داشت پر کنند و در نهایت مزد بازی برتر خود را با کسب هر سه امتیاز بازی بگیرند.

وی در ادامه در خصوص گرفته شدن سه پنالتی در یک بازی اظهار داشت: اجازه بدهید یک نکته را روشن کنم. این جمله قدیمی است اما همیشه کاربرد دارد و آن این است که داوری جزیی از بازی است. بارها در همین لیگ شده است که پنالتی یا خطاهای زیادی از سوی داور برای سرخپوشان گرفته نشده اما اعتراضی به این موضوع نشد.

داداش زاده عنوان کرد: خود هواداران قضاوت کنند آیا این پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارد؟ پرسپولیس با همین روند قطعا قهرمان این فصل خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی های آسیایی پرسپولیس نیز افزود: بازیکنان باید بدانند که میان بازی های لیگ و آسیا فاصله زیادی وجود دارد و پرسپولیس هم در نخستین دیدار بازی سختی مقابل الهلال در پیش دارد. به هر حال اینجا نام ایران در میان است و من مطمئن هستم این پرسپولیس اگر مانند همیشه بازی کند به طور حتم می تواند الهلال را نیز شکست دهد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز