محمد امین نامجو در گفتگو با برنا:

زمینه حضور داوران ایرانی در رقابت های جهانی با برگزاری آزمون جهشی کوکی وان مهیا می شود

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۲۲۴۵۴
زمینه حضور داوران ایرانی در رقابت های جهانی با برگزاری آزمون جهشی کوکی وان مهیا می شود
رییس کمیته آموزش اتحادیه تکواندو گفت: با این مدرک زمینه حضور داوران و مربیان ایرانی در رقابت های بین المللی مهیا می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد امین نامجو رییس کمیته آموزش اتحادیه تکواندو در گفتگو با خبرنگار برنا درباره برگزاری آزمون جهشی با حضور رییس آکادمی جهانی کوکی وان گفت: این آزمون یکی از دوره های ویژه جهانی کوکی وان است که در سطح بین المللی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این آزمون دارای اعتبار جهانی است، افزود: در ایران برای رسیدن به این مدرک بین المللی سال ها به دنبال برگزاری آزمون جهشی بودیم که توانستیم با حمایت های رییس فدراسیون تکواندو این آزمون را با حضور رییس آکادمی کوکی وان برگزار کنیم.

نامجو با اشاره به اینکه جمعیت بسیاری در این دوره از آزمون جهشی شرکت کردند، اضافه کرد: در مرحله نخست 509 نفر و در مرحله دوم هم 25 نفر شرکت کردند که با مجموع 546 نفر این آزمون با گستردگی خوبی برگزار شد.

وی یادآور شد: کسانی که در این آزمون شرکت کردند توانستند مدرک دان بین المللی دریافت کنند. تعدادی از شرکت کنندگانی که از دان پایین تری برخوردار بودند در این آزمون توانستند مدرک دان خود را ارتقا دهند. با این مدرک زمینه حضور داوران و مربیان ایرانی در رقابت های بین المللی مهیا می شود.آنها با این مدرک می توانند به فدراسیون جهانی درخواست دهند تا در رقابت های مختلف داوری کنند.این چهارمین آزمون جهشی کوکی وان بود که در ایران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز