منصور ابراهیم زاده در گفتگو با برنا:

به درخشش ذوب آهن در لیگ قهرمانان امیدوارم/ کادر فنی این تیم تجربه آسیایی دارد

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۲۸۳۶
به درخشش ذوب آهن در لیگ قهرمانان امیدوارم/ کادر فنی این تیم تجربه آسیایی دارد
سرمربی سابق ذوب آهن گفت: شرایط بازی در آسیا با لیگ بسیار متفاوت است و من به درخشش ذوب آهن در آسیا امیدوار هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منصور ابراهیم زاده سرمربی سابق ذوب آهن درخصوص بازی این تیم مقابل العین امارات به خبرنگار برنا گفت: در بازی های داخلی و به طور خاص در لیگ تیم ها شناخت کافی از هم دارند و به ویژه در بازی های برگشت این شناخت بیشتر است و نتایج نیز بعضا پیرو همین مووضع تغییر و تحول دارند اما در آسیا این شناخت حداقل در بازی های ابتدایی وجود ندارد. می توان گفت شرایط بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی بسیار متفاوت است و من به درخشش ذوب آهن در آسیا امیدوار هستم.

او در ادامه اظهار داشت: تمامی تیم های عربی با هزینه هایی گزاف برای موفقیت و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند اما متاسفانه باشگاه های ما به لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند و امیدوارم مشکلاتی که مربوط به نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است هر چه زودتر برطرف شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه آیا کادر فنی ذوب آهن برای لیگ قهرمانان آسیا جوان نیست، افزود: کادر فنی فعلی اگر چه جوان است ولی تجربه حضور در آسیا را دارد، بسیاری از بازیکنان نیز در آسیا حضور داشته اند و خوشبختانه قاسم حدادی فر نیز آماده بازی شده است که می تواند خبر خوبی برای هواداران ذوب آهن باشد. در خصوص کادر فنی نیز من جوان بودن آن را یک امتیاز می دانم و این امتیاز آن است که مربی جوان قدرت ریسک بسیار زیادتری دارد و همین موضوع می تواند در بازی مقابل العین بسیار مهم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ذوب آهن در گروه ساده ای قرار ندارد اما من معتقدم با توجه به تجربه آسیایی این تیم نماینده اصفهان می تواند عملکرد مناسبی در آسیا داشته باشد و یکی از نمایندگان ایران باشد که از گروه خود صعود کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز