ارگان های دیگر از ورزش الگوبرداری کنند

سهم وزارت ورزش و جوانان در کاهش آلام مردم خوزستان

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۹:۲۹
کد خبر: ۵۲۳۲۲۷
سهم وزارت ورزش و جوانان در کاهش آلام مردم خوزستان
وزارت ورزش و جوانان برای بهبود حال خوزستان و خوزستانی آستین همت بالا زده و با کمک به نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در کاهش دلهره های ورزشی این استان نقش موثری ایفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ این روزها حال و هوای خوزستان چندان مساعد نیست. آلودگی هوا و ریزگردها از یکسو و قطعی آب و برق و تلفن و ... از سوی دیگر کام مردم غیور و غیرتمند خوزستان را تلخ کرده است.

در این بین مجموعه دولت و نهادهای زیربط در تلاش هستند از حجم مشکلات کم کرده و اوضاع خوزستان را به روزهای قبل از بحران بازگردانند.

شاید اوضاع و احوال خوزستان غیرتمند برای برخی اهالی سیاست مهم نباشد و صرفا مشکلات موجود را دستاویزی برای حمله به دولت قرار دهند اما مجموعه دولت بر خود فرض و یقین می دانند که به همه توان به یاری مردم خوزستان بشتابند.در این بین ورزش هم مصمم است سهم خود را ایفا کند.

با مشکلاتی که اطراف تیم استقلال خوزستان وجود داشت و حتی عنوان شد ممکن است این تیم از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده و کناره گیری خود را اعلام کند، موجی از ناامیدی هواداران این تیم و اهالی فوتبال این استان غیورمان را فرا گرفت.

این معضل دقیقا در روزهایی که تنفس در خوزستان مشکل شده و مشکلات آب و برق و ... هم بیداد می کند، می رفت تا امیدهای فوتبالی ها را نیز نقش بر آب سازد اما با ورود وزارت ورزش و جوانان و متعاقب آن فدراسیون فوتبال دوباره امیدها در خوزستان جان گرفت.

حالا که ورزش کشور می خواهد سهم خود از کمک به خوزستان و مردمش را ایفا کند جا دارد نهادهای دیگر از جمله بانک ملی ایران، به عنوان صاحب تیم استقلال خوزستان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ... هم آستین همت بالا زده و دلهره و نگرانی را از دل اهالی فوتبال خوزستان بزدایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز