لیگ قهرمانان آسیا؛

هوای بهاری در روز بازی پرسپولیس با الهلال

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۳۴۱۷
هوای بهاری در روز بازی پرسپولیس با الهلال
تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، روز سه‌شنبه اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را در هوایی مطبوع و بهاری و زیر نور انجام خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان که این روزها درست در آستانه بازی با الهلال عربستان، با بعضی فشارهای داخلی روبرو شده‌اند و با این وجود مصمم هستند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان نماینده فوتبال عربستان را مغلوب کنند، روز سه‌شنبه از ساعت 19 به وقت محلی (18:30 دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط میزبان تیم الهلال خواهند بود.

پرسپولیس طبق جدول رقابت‌ها در این دیدار میزبان است ولی با توجه به مناسبات ورزشی موجود بین دو کشور، بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار می‌شود.این بازی با توجه به غروب آفتاب در مسقط در ساعت 18:03 دقیقه به وقت محلی زیر نور انجام می‌شود.

دمای هوای مسقط در این روزها نسبت به سال گذشته در همین زمان پائین‌تر است و پیش بینی می‌شود در زمان برگزاری مسابقه شرایط جوی نیمه ابری، همراه با وزش محسوس باد باشد. دمای هوا نیز بین 20 تا 21 درجه خواهد بود که با توجه به رطوبت هوا و وزش باد، خنک‌تر احساس خواهد شد. دمای هوای مسقط در حال حاضر 23 درجه اعلام شده و آسمان نیمه ابری خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز