پایان مسابقات انتخابی تیم ملی؛

راهیابی ۶ کاراته کا به اردوی تیم ملی

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۳:۱۹
کد خبر: ۵۲۴۰۵۲
راهیابی ۶ کاراته کا به اردوی تیم ملی
مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران با راهیابی 6 کاراته کا به مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی را همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مرجله دوم پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای تشکیل تیم اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی، امروز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در پایان 6 کاراته کا جواز حضور در مرحله اول اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

در این مسابقات که با قضاوت داوران رسمی فدراسیون و با حضور کادر فنی تیم ملی برگزار شد، در وزن 55- کیلوگرم میعاد یاری از البرز با 2 پیروزی برابر وحید حسنی (3-2) و فرشاد کیانی (2-0) توانست به عنوان نفر اول این وزن معرفی شود.

محمد قاسمی که در اولین پیکار خود موفق شده بود فرشاد کیانی را با نتیجه هفت بر پنج شکست دهد به علت مصدومیت قادر به ادامه این پیکارها نشد.

در وزن 60- کیلوگرم، عبداله ولدی از کرمانشاه موفق شد با پیروزی چهار بر 2 مقابل محمد شایگان، پنج بر سه مقابل میثم ادهمی و سه بر صفر مقابل محمد شهریاری نفر اول انتخابی های این وزن باشد.

در وزن 67- کیلوگرم، رضا عنایتی از قائمشهردر 2 پیکار مقابل امیرحسین سهرابی و هامون درفشی پور و با نتایج مشابه سه به یک موفق تر از حریفانش نشان داد تا راهی اردوی آمادگی شود.

در وزن 75- کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی از البرز پس از اینکه در پیکار نخست پنج بر یک نیما شافعی را شکست داد در پیکار مقابل آرش علینژاد به نتیجه مساوی صفر به صفر رضایت داد تا با رای داوران برنده اعلام شود و به اردوی تیم ملی برسد.

در وزن 84- کیلوگرم، محسن برخورداری از تهران، با پیروزی چهار بر صفر مقابل محمدرضا گیلان پور، چهار بر سه مقابل یونس نوروزی و یک به یک برابر عارف فرهای (برنده در امتیاز هانتی) به عنوان نفر اول این وزن شناخته شد.

اما در وزن 84+ کیلوگرم، که بیشترین بازی تکراری را داشت، این سجاد فرخی از مازندران بود که توانست با نتایج بهتر سر از اردوی آمادگی تیم ملی درآورد.

فرخی پس از اینکه در بازی اول پنج بر سه از هادی عرب شکست خورد در پیکار مقابل محمدمهدی قاهری 2 بر صفر به پیروزی رسید، در بازی سوم هادی عرب را شکست داد (در حالی که مبارزه سه به سه بود هادی عرب به دلیل اخطار هانسوکو شد).

در سه بازی دیگر فرخی ابتدا به محمدمهدی قاهری سه بر 2 باخت اما در 2 مبارزه بعدی 2 بر صفر و 10 بر هشت قاهری و عرب را شکست داد.

با پایان پیکارهای دومین مرحله انتخابی نفرات برتر به همراه اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2016 اتریش و نفرات اول پیکارهای قهرمانی کشور رشت اردوی آماده سازی خود را چهارم اسفند در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنند.

بازی های کشورهای اسلامی اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهر باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز