برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پرتغال؛

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه (ID) برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۴۲۴۲
سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه (ID) برگزار می شود
اصفهان میزبان سومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های جهانی فوتسال 2017 پرتغال فروردین ماه سال آینده برگزار می شود و به همین منظور ملی پوشان کشورمان برای حضور در این مسابقات آمادگی های لازم را کسب می کنند.

محمدرضا تخشاء (گلستان)، علی مختوط، بهزاد امانی، محسن دولتی(اردبیل)، نصرت کاشف‌فر، قدرت کاشف‌‌فر(تهران)، علی‌اصغر حسین‌زاده(گیلان)، مهدی مولایاری (قم)، حمیدرضا صالح، محسن سبکتکین(اصفهان)، حسین روزبان (کهگیلویه و بویراحمد)، قادر آل‌ناصر، عباس عساکره، عبدالعلی غافل بریهی (خوزستان) ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند.

سومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی افراد با هوش میانه با هدایت حمید طبیبی، سرمربی تیم ملی برگزار می شود و سعید درویش پور به عنوان مربی، مرتضی شعاعی به عنوان مربی بدن ساز و علی محمدزاده به عنوان مربی دروازه بانها وی را همراهی می کنند.

سرپرستی این اردو که از 7 تا 13 اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود، بر عهده ی مهدی نباتی است و ملی پوشان دعوت شده 6 اسفند ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

تیم ملی کشورمان پیش از این در مسابقات جهانی موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی شده است و مسابقات جهانی پرتغال، سومین حضور ایران در این رقابت ها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز