عملکرد بانوان در پارالمپیک قابل قبول بوده است؛

جوادی: با هدف ارتقا جایگاه به بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک فکر می کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۲۴۳۱۳
جوادی: با هدف ارتقا جایگاه به بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک فکر می کنیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: عملکرد بانوان در بازی های پارالمپیک خوب و قابل قبول بوده است.

بتول مشرف جوادی در ادامه صحبت های خود به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بازی های پارالمپیک مهم ترین رویدادی بود که کاروان ایران در آن شرکت کرد و از لحاظ کمی و کیفی حضور موفقی را به ثبت رساند.

وی به نخستین حضور دو رشته در بازی های پارالمپیک ریو اشاره کرد و اظهار داشت: دو رشته قایقرانی و والیبال نشسته بانوان برای نخستین بار در این رویداد مهم شرکت کرد همچنین سمیه عباسپور در بخش کامپوند رشته تیراندازی باکمان نخستین حضورش را تجربه کرد.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۵ بر برگزاری اردوهای ملی تاکید زیادی شد و روزهای شلوغی را سپری کردیم. بعد از پارالمپیک اگرچه مسابقه مهمی در پیش نداشتیم اما کارمان تمام نشده و برای بازی های پاراآسیایی جوانان و پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو برنامه ریزی کرده ایم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان با بیان این مطلب که برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک از حالا اقدام کرده اند، گفت: باید استعدادها را شناسایی و شرایطی را فراهم کنیم تا فعالیت خود را ادامه داده و آماده باشند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور رشته های فعالمان را برگزار کرده ایم و استعدادهای جدیدی را کشف کرده ایم. کلاس های ارتقاء داوری و مربیگری را در رشته های بوچیا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و والیبال نشسته برگزار کرده ایم.

مشرف جوادی درباره برنامه رشته های مختلف فدراسیون جانبازان و معلولان در سال آینده اظهار داشت: رشته های والیبال نشسته، تیراندازی، تیراندازی با کمان و دو و میدانی در سال ۱۳۹۶ به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند داشت که بعد از تصویب نهایی اعلام می شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید در امر جوانگرایی گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات پاراآسیایی جوانان، رقابتهای قهرمانی کشور را با رویکرد شناسایی استعدادهای جوان برگزار کردیم تا برترین ها را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده و برای شرکت در این رویداد مهم آماده کنیم.

جوادی در پایان یادآور شد: اگرچه بانوان ورزشکار ما عملکرد خوبی را در سال ۱۳۹۵ داشته اند با این حال برای حفظ جایگاه و ارتقاء آن در رویدادهای مهم تلاش می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز