اعضای هیات رییسه فدراسیون چوگان با معاون وزیر ورزش دیدار کردند؛

داورزنی: چوگان به عنوان یکی از قدیمی ترین رشته ها جایگاه والایی در ورزش ایران دارد

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۷:۴۲
کد خبر: ۵۲۴۴۴۸
داورزنی: چوگان به عنوان یکی از قدیمی ترین رشته ها جایگاه والایی در ورزش ایران دارد
رئیس فدراسیون چوگان به همراه اعضای هیات رئیسه این فدراسیون با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با وی دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر گلنار وکیل گیلانی رئیس فدراسیون چوگان به همراه اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون عصر روز دوشنبه ۲ بهمن ماه با دکتر محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئولان فدراسیون چوگان، برنامه ها و اهداف فدراسیون در سال آینده که مهمترین آن میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی چوگان است را به اطلاع دکتر داورزنی رساندند و موانع و مشکلات پیش رو چوگان ایران برای کسب افتخار در میادین بین المللی را تشریح کردند.

دکتر داورزنی با اعلام حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان از برنامه های فدراسیون چوگان از روند روبه رشد این ورزش کهن ملی و بومی ایرانی ابراز رضایت کرد و موفقیت چوگان بازان ایرانی را در رقابت های مقدماتی جام جهانی را آرزومند شد.

همچنین داورزنی ضمن قابل توجه دانستن طرح ها و برنامه های پیشروی فدراسیون چوگان در جهت رشد هر چه بیشتر جایگاه این رشته در داخل کشور و سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان به چوگان گفت: چوگان به عنوان قدیمی ترین رشته ورزشی ایرانیان جایگاهی والا در ورزش دارد و باید هر چه بیشتر توسط مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما