لیگ قهرمانان اروپا؛

جشنواره گل من سیتی و اتلتی ها

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹:۱۴
کد خبر: ۵۲۴۷۹۹
جشنواره گل من سیتی و اتلتی ها
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با پیروزی پرگل تیم های منچسترسیتی و اتلتیکومادرید همراه شد.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه یافت و طی آن تیم های منچسترسیتی و اتلتیکومادرید در دیدارهایی پرگل برابر حریفان خود پیروز شدند.

تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر موناکو به میدان رفت و در یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را ۵ بر ۳ شکست داد.

در نیمه نخست این مسابقه با وجود اینکه موناکو شروع خوبی داشت اما من سیتی دروازه این تیم را باز کرد. در دقیقه ۲۶ بازی، رحیم استرلینگ پاس عرضی سانه را درون دروازه موناکو جای داد. این گل شش دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۳۲ رادامل فالکائو با ضربه سر شیرجه ای خود کار را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و موناکو قبل از پایان نیمه نخست به گل دوم هم دست یافت. در دقیقه ۴۰ بود که کیلیان ام باپه پشت مدافعان سیتی صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق و محکم توپ را به تور دروازه چسباند تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک مهمان همراه شود.

نیمه دوم با یک شوک زودهنگام برای سیتی بدنبال داشت. در دقیقه ۴۹ داور یک ضربه پنالتی برای موناکو اعلام کرد که ضربه فالکائو را کابایرو مهار کرد. بعد از این اتفاق، منچسترسیتی روحیه ای مضاعف پیدا کرد و در دقیقه ۵۸ با ضربه آگوئرو که اشتباه دروازه بان حریف را نیز بدنبال داشت به گل تساوی رسید.

خوشحالی هواداران من سیتی دوام زیادی نداشت چرا که فالکائو در یک ضد حمله در دقیقه ۶۱ گل سوم تیمش را به ثمر رساند و اتحاد را به سکوت فرو برد! منچسترسیتی موج تازه حملاتش را پی گرفت و در دقیقه ۷۱ گل سوم را به ثمر رساند. زننده این گل سرخیو آگوئرو بود.

بازی عجیب دو تیم به همین جا ختم نشد. منچسترسیتی در ادامه به دو گل دیگر دست یافت. جان استونز در دقیقه ۷۷ روی یک ضربه کرنر گل چهارم را به ثمر رساند و لروی سانه هم در دقیقه ۸۴ گل پنجم را وارد دروازه حریف کرد. با این نتیجه شگفت انگیز منچسترسیتی آرامشی نسبی برای دیدار برگشت خواهد داشت.

تیم بایرلورکوزن آلمان در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان اتلتیکومادرید اسپانیا بود که مصاف این دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان سیمئونه خاتمه یافت.

در همان نیمه نخست این بازی تیم اتلتیکو به دو گل دست یافت. سائول در دقیقه ۱۷ با یک حرکت انفرادی و ضربه ای فنی به زاویه مخالف دروازه میزبان را باز کرد. در دقیقه ۲۶ نیز آنتون گریزمان روی یک پاس عرضی دروازه میزبان را برای دومین بار گشود.

با شروع نیمه دوم تیم لورکوزن به گل رسید. بالعربی در دقیقه ۴۸ زننده گل تیم بایرلورکوزن بود. این گل را شاگردان سیمئونه خیلی زود پاسخ دادند. کوین گامیرو در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی گل سوم اتلتیکو را به ثمر رساند.

لورکوزن که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار را در ادامه بیشتر کرد و در دقیقه ۶۸ به گل دوم رسید. استفان ساویچ مدافع اتلتیکو به اشتباه دروازه تیمش را گشود. جدال این دو تیم در ادامه گل دیگری به دنبال داشت. فرناندو تورس در دقیقه ۸۶ گل چهارم اتلتیکو و تیر خلاص را شلیک کرد. تیم سیمئونه با آرامش خاطر به استقبال دیدار برگشت خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز