رییس انجمن جت اسکی:

برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برنامه داریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۲۴۹۱۸
برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برنامه داریم
رییس انجمن جت اسکی گفت:توجه ویژه به مقوله آموزش مهمترین برنامه و اولویت ما جهت رشد و توسعه جت اسکی در سراسر کشور است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داود سلیانچی، رییس انجمن جت اسکی گفت: در سال جاری کلاسها،آزمون و کارگاههای متعدد داوری، مربیگری و نحوه راندن جت اسکی را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم چراکه معتقدیم بهترین و میسر ترین راه برای ارتقا و توسعه این رشته مفرح و پرمخاطب آموزش و تقویت زیربنایی جت اسکی است.

وی افزود: در این بین در تلاش هستیم که در مقوله داوری افراد زبده و مجرب را تربیت کنیم تا از آنها در مسابقات کشوری و حتی بین المللی بهره بگیریم و بهمین منظور آزمونهای پیشرفته و سختی را برای آنها درنظر گرفته ایم.

رییس انجمن جت اسکی برگزاری مسابقات انتخابی و تشکیل یک تیم ملی پرقدرت را مهمترین هدف این انجمن در سال آینده خواند و تصریح کرد: از آنجایی که از سوی کنفدراسیون جت اسکی آسیا که در اندونزی مستقر است برای حضور در بازیهایی آسیا جاکارتا رسما دعوت شده ایم لذا بدنبال تشکیل یک تیم ملی آماده و مهیا هستیم و بهمین دلیل اردیبهشت ماه 96 مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد تا نفرات مستعد و آماده را شناسایی کنیم و متعاقب آن برپایی اردوهای تیم ملی را برنامه ریزی می کنیم.

وی افزود: تشکیل دبیرخانه کنفدراسیون جت اسکی غرب و آسیای میانه در تهران و مدیریت بر این دو منطقه از دیگر اهداف عالیه ما در سال آینده است که برای تحقق آن رایزنی های لازم صورت گرفته است.

"سلیانچی" رشد جت اسکی در کشور را قابل قبول دانست و اذعان داشت: خوشبختانه با بالا رفتن میزان علاقه مندی به این رشته شاهد رشد روزافزون در جت اسکی هستیم و به خصوص در بخش بانوان روز به روز به تعداد مراجعین و مخاطبین اضافه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز