بانوان دانشگاه آزاد و مقاومت بسیج در صدر رنکینگ سوپرلیگ کاراته

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۲۵۱۳۸
در پایان هفته سوم مسابقات سوپرلیگ کاراته بانوان، برترین‌های رنکینگ مشخص شدند که تیم دانشگاه آزاد با 3 ورزشکار و مقاومت بسیج با 2 ورزشکار بیشترین سهم را در بین صدرنشینان رنکینگ دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان هفته سوم سوپرلیگ کاراته بانوان در گروه اول دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور فارس و بنیامین تهران و از گروه دوم مقاومت بسیج، جوانه صفادشت و پیام نور مرکزی در رده های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند. با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در پایان هفته سوم این پیکارها، 3 کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد، 2 کاراته‌کای تیم مقاومت بسیج و یک کاراته‌کا از تیم‌های دانشگاه پیام نور مرکزی، مس رفسنجان و جوانه در صدر جدول رنکینگ ورزشکاران قرار گرفتند.

در بخش کاتای انفرادی، نگین باقری از تیم دانشگاه آزاد با 6 بازی و 6 برد صدرنشین است، زکیه رحمانی از مقاومت بسیج هم با 5 بازی و کسب 5 پیروزی در جایگاه دوم است و رده سوم را فاطمه صادقی از جوانه با 4 برد از 4 بازی در اختیار دارد.

در بخش کاتای تیمی، تیم مقاومت بسیج با ترکیب زکیه رحمانی، سبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی با 6 پیروزی از 6 بازی در جایگاه نخست هستند، تیم دانشگاه آزاد متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با 5 برد از 6 بازی در رده دوم قرار دارند و رویا اکرمی، لیلا خانی و الهه نوبهاری از تیم جوانه صفادشت با 4 برد از 5 بازی در رده سوم هستند.

اما در پیکارهای کومیته، در وزن 50- کیلوگرم، نازنین کحالی از دانشگاه پیام نور مرکزی با 4 برد از 6 مبارزه اول است، سحر کرجی از دانشگاه آزاد 4 برد از 4 بازی را در پرونده اش ثبت کرده است و در جایگاه دوم قرار دارد. زینب نصیریان از بنیامین تهران نیز با 3 برد از 5 بازی سوم است.

همچنین یگانه سادات حسینی از مس رفسنجان (4 برد از 6 بازی)، سمیه تکمار از مقاومت بسیج (4 برد از 4 بازی) و زهرا حاجیان از بنیامین تهران (3 برد از 4 بازی) در رده های اول تا سوم وزن 55- کیلوگرم قرار دارند.

نظر شما