هدف اصلی ما هنوز کالینچ است

کاناوارو: به رونی پیشنهاد دستمزد ۳۵ میلیون پوند در سال داده ایم

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۱:۳۱
کد خبر: ۵۲۵۲۰۹
کاناوارو: به رونی پیشنهاد دستمزد ۳۵ میلیون پوند در سال داده ایم
رئیس باشگاه تیانجین گوانجیان چین از علاقه مندی به جذب رونی مهاجم منچستریونایتد و اوبامیانگ مهاجم دورتموند خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،‌ فابیو کاناوارو سرمربی تیاجین گوانجیان چین گفت: برای انتقال وین رونی مهاجم منچستریونایتد به تیم تیانجین گوانجیان مذاکراتی داشته است. مهاجم منچستریونایتد در فصل جاری برای بدست آوردن فرصت بازی با مشکل مواجه بوده است؛ هرچند او در ماه ژانویه رکورد گلزنی باشگاه را جابجا کرد. ظاهرا رونی پیشنهاد دستمزد 35 میلیون پوند در سال را برای انتقال به چین دریافت کرده است.

کاناوارو افزود: جذب اوبامیانگ و کالینیچ در اولویت است. باشگاه برای جذب اوبامیانگ پیشنهاد داده است، نیاز به صحبت بیشتر نیست. واقعیت این است که ما تماس های بیشتری با اوبامیانگ داشته ایم. متاسفانه، بروسیا دورتموند پیشنهاد ما را رد و اعلام کرد که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به مهاجم خود نیاز دارد.هدف اصلی ما هنوز کالینچ است، ولی برای فیورنتینا خیلی دشوار است که به وی اجازه جدایی از تیم را بدهد. با این شرایط ما بر سر دوراهی مانده ایم.

باشگاه رئال مادرید مدت ها علاقه مند جذب ابومیانگ بود، در حالی که کالینچ قبلا گفته بود که پیشنهاد انتقال به چین را رد کرده است.تیم کاناوارو فرصت زیادی برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات چین که تا روز سه شنبه پایان می یابد، دارد. فصل جدید لیگ برتر چین سوم مارس ( 13 اسفند) آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز