نگرانی ژاپن از افزایش هزینه ها برای المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶:۴۵
کد خبر: ۵۲۵۶۱۰
نگرانی ژاپن از افزایش هزینه ها برای المپیک ۲۰۲۰
فرماندار توکیو خانم یوریکو کوئیکه در تازه ترین اظهار نظر خود گفت که از افزایش بودجه بازی های المپیک 2020، و رسیدن آن به سقف 5/26 میلیارد دلار نگران است و از برگزار کنندگان بازیهای المپیک خواست تا مطمئن شوند که کار از کنترل خارج نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوریکو گفت: ما هنوز آمار و ارقام مشخصی از هزینه هایی که باید انجام شود، نداریم. این یک سوالی است که برگزار کنندگان بازیها باید به آن پاسخ دهند. به طور خلاصه این یک سوال خوب برای مدیران و برگزارکنندگان المپیک 2020 است. در حال حاضر 6 ورزشگاه در توکیو ساخته شده است که ما باید در کاهش قابل توجه هزینه تلاش کنیم.

سال گذشته کارگروه تشکیل شده برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو به فرماندار این شهر پیشنهاد داد که محل برگزاری مسابقات قایقرانی روئینگ، شنا و والیبال را به منظور کاهش هزینه ها تغییر دهد. به همین منظور کوئیکه تصمیم گرفت از سالن «آریاکه آرنا» به جای سالن «یوکوهاما آرنا» که قرار است ساخته شود استفاده کند.

در چند ماه اخیر بحث پیرامون بودجه بازی های المپیک 2020 به یکی از معضلات برجسته مسوولان ژاپنی بدل شده است. ماه گذشته مشخص شد که دولت مرکزی بودجه ای حدود 427 میلیون دلار به این بازی ها اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز