لیگ قهرمانان آسیا؛

برتری خط حمله و دفاع استقلال نسبت به التعاون

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۷:۵۰
کد خبر: ۵۲۶۰۵۸
برتری خط حمله و دفاع استقلال نسبت به التعاون
استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان می رود.

التعاون در لیگ عربستان از 19 بازی به 7 برد، 7 مساوی و 5 باخت دست پیدا کرده و در مجموع با 28 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. استقلال هم در لیگ برتر ایران در 22 بازی به 11 برد، 7 مساوی و 4 باخت رسیده  در مجموع با 40 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

استقلال نسبت به التعاون از خط حمله بهتری برخوردار است. استقلال در لیگ برتر توانست 34 گل در لیگ برتر به ثمر برساند در صورتی که خط حمله التعاون در لیگ عربستان توانسته فقط 25 گل به ثمر برساند.

آبی پوشان در خط دفاع هم نسبت به التعاون از برتری مناسبی برخوردار هستند. استقلال در 22 بازی فقط 20گل دریافت کرد در صورتی که التعاون در لیگ عربستان هم 29 گل دریافت کرد. بازیکنان جوان استقلال می توانند در دیدار با التعاون به برتری برسند. خط دفاع و حمله شاگردان منصوریان با برتری آماری که نسبت به التعاون دارند می توانند به راحتی از مرز این تیم عبور کنند.

التعاون برخلاف رقابت های لیگ عربستان در آسیا عملکرد بهتری داشت. التعاون در نخستین دیدار خود مقابل لوکوموتیو تاشکند توانست با یک گل برنده این دیدار شود و با روحیه بهتری به مصاف شاگردان منصوریان خواهند رفت.

استقلال در دیدار گذشته خود مقابل تیم قدرتمند الاهلی با دو گل تن به شکست داد. آنها برای آنکه بتوانند در گروه خود صعود کنند باید در این دیدار به نتیجه لازم برسند.آبی پوشان 23 اسفند ماه در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لوکوموتیو تاشکند می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز