۲۲ ملی پوش در جام جهانی شرکت می کنند؛

دبیرانجمن فوتبال رومیز: تیم های ملی ایران به آلمان می روند

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۵:۴۲
کد خبر: ۵۲۷۴۴۲
دبیر انجمن فوتبال رومیز گفت: 22 ملی پوش در قالب تیم های ملی بزرگسالان، پیشکسوتان، جوانان و بانوان در این مسابقات معتبر حضور می یابند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی آقاجان دبیرانجمن فوتبال رومیز گفت: در حال حاضر شش ملی پوش تیم بزرگسالان مشخص شده اند و بزودی و پس از برگزاری رقابت های انتخابی در سایر رده های سنی، اسامی آنان نیز معرفی می شود و اردوی آماده سازی راه اندازی خواهد شد.

او افزود: مقرر شده چرخ اردوی آمادگی این تیم ها از هفته آینده در باشگاه "شرق تهران" بحرکت درآید و ملی پوشان خود را برای حضور در جام جهانی آلمان آماده کنند.

آقاجان در ادامه اظهار داشت: قرار است 22 ملی پوش شامل شش بازیکن در قالب تیم ملی بزرگسالان، شش بازیکن تیم ملی بانوان، شش بازیکن تیم ملی جوانان و 4 بازیکن تیم پیشکسوتان در جام جهانی حضور یابند.

دبیر انجمن فوتبال رومیز در ادامه عنوان کرد: مسابقات جام جهانی از 22 فروردین ماه سال 96 در هامبورگ آغاز می شود و برای این منظور شش ملی پوش تیم ملی بزرگسالان شامل آقایان کریمی اسدی، حسین امینی، امید عبدی، عمار عزیزی، امید رحمانی، علی شیرمحمدی به اردو دعوت شده اند. همان طوریکه اشاره شد اسامی سایر ملی پوشان نیز بزودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان درخصوص نشست اخیر با نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی با بیژن خراسانی داشتیم و مقرر شد کمیته فوتبال رومیز در دل انجمن فوتبال رومیز فعالیت داشته باشد. انجمن فوتبال رومیز و فدراسیون ورزش کارگری تعامل نزدیکی باهم دارند و این پیوند قطعا باعث بسط و گسترش این ورزش مهیج و پرطرفدار در جامعه کارگری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز