به رحمتی گفتم صحبتی نکند

افتخاری: مشکل نفر پنجم نیست، مشکل بدهی‌هاست

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲:۳۰
کد خبر: ۵۲۸۲۵۷
افتخاری: مشکل نفر پنجم نیست، مشکل بدهی‌هاست
مدیرعامل استقلال می‌گوید به دنبال حل مشکل رحمتی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا افتخاری بعد از بازگشت استقلالی‌ها به ایران گفت: بازی خیلی خوب بود و از این برد خوشحالیم. به مردم و هواداران تبریک می گویم و امیدواریم یک ستاره دیگر بدست آوریم.

او در واکنش به این سوال که آیا فکرش را می کرد استقلال سه گل بزند، گفت: بله، در بازی اول استرس داشتیم و نشد عملکرد همیشگی را داشته باشیم. بدشانس بودیم و نشد جبران کنیم. این تجربه خوبی بود و نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.

افتخاری درباره حضور ناگهانی‌اش در عمان، بیان کرد: قرار نبود بروم ولی گفتم شاید مشکلاتی باشد و بهتر است بروم تا مشکلات حل شوم. ما میزبان بودیم و باید شرایط را فراهم می کردیم تا جریمه نشویم.

وی درباره محرومیت رحمتی، گفت: قرار است شنبه به فدراسیون برم تا ببینیم می شود مشکل حل شود یا نه. به رحمتی گفتم صحبتی نکند. طبیعی است که کمی طی شدن مراحل قانونی طول بکشد و امیدواریم این مسئله حل شود. ما پیشنهاد خود را به فدراسیون می دهیم و امیدواریم فدراسیون شرایط را درک کند تا دروازه بان خوب ما با روحیه بهتر در بازی های آسیایی درون دروازه قرار بگیرد.

وی درباره مطالب مطرح شده درباره یکی از مربیان استقلال در امارات گفت: نباید تا چیزی ثابت نشده درباره‌اش صحبت کرد. من هم چیزهایی شنیده‌ام ولی در ایران نبودم که ببینم چه مطالبی نوشته شده است. نباید به این مسائل تا قبل از اثبات دامن زده شود و گاها از کاه کوه می‌سازند. بازهم می‌گویم که نباید قبل اثبات جرم صحبتی در این زمینه شود.

مدیرعامل استقلال درباره نفر پنجم هیات مدیره، بیان کرد: مشکل نفر پنجم نیست. مشکل بدهی‌هاست و تلاش می‌کنیم تا این مسئله را حل کنیم و بدهی ها را سبک کنیم.

افتخاری در پایان درباره مطالبات بازیکنان خارجی، گفت: ۲ بازیکن تاکنون پول‌شان پرداخت شده است. یکی هم که شکایت پروپیچ بود که به CAS رفته و سال بعد نتیجه اش معلوم می شود چون ما شکایت کرده‌ایم. هلمکه و ردی را هم پرداخت کردیم و سامویل هم قسط اولش را این هفته می دهیم.

نظر شما