الوحده ۲-۳ پرسپولیس؛

هدیه قرمزها به پروفسور/ دبل آسیایی طارمی در سرزمین شیخ نشینان

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۴:۲۵
کد خبر: ۵۲۸۲۸۳
هدیه قرمزها به پروفسور/ دبل آسیایی طارمی در سرزمین شیخ نشینان
تیم فوتبال پرسپولیس در امارات به سه امتیاز دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر امروز سه‌شنبه دهم اسفند ماه 1395 در ورزشگاه آل نهیان برابر تیم الوحده امارات برگزار شد که قرمزهای ایران با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا اولین برد خود را جشن بگیرند. دبل مهدی طارمی و هدیه قرمزها بابت جشن تولد برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا شب شیرینی برای هواداران رقم بخورد.

پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم الوحده با لباس‌های سفید رنگ به میدان رفتند. در دقیقه 4 وحید امیری روی پاس عرضی مهدی طارمی و با ضربه ای دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.  در دقیقه 9 شوت ژوژاک توسط بیرانوند در دو ضرب مهار شد. دقیقه 11 دو کرنر متوالی سفیدپوشان از دو جناح توسط گلر و مدافعان سرخپوشان دور شد.

دقیقه 13 حرکت صادق محرمی از جناح راست با خطای بازیکن الوحده همراه شد. همکاری خوب سروش و مسلمان در یک رفت و برگشت توپ را به طارمی رساند که ضربه او با اختلاف از روی دروازه گذشت.

دقیقه 20 ضربه ژوژاک بازیکن مجارستانی الوحده با برخورد به بازیکن سرخپوشان به کرنر از سمت راست تبدیل شد. ارسال کرنر در چند رفت و برگشت و ضربه سر سفیدپوشان به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد و بخوبی توپ مهار شد. دقیقه 24 ارسال امیری از سمت راست به طارمی نرسید. در ادامه هواداران یاد و خاطر هادی نوروزی را گرامی داشتند.

دقیقه 27 پرسپولیس روی یک ضد حمله خوب، امیری را صاحب توپ کرد و پاس زیبای او برای طارمی، موقعیت خوبی را خلق کرد اما ضربه مهدی به کرنر از سمت چپ تبدیل شد. ارسال محسن مسلمان در یک رفت و برگشت دور شد. دقیقه 31 ضربه تالیابو از کنار دروازه سرخپوشان گذشت.

دقیقه 33 کمال در محوطه جریمه حریف روی پاس زیبای مسلمان صاحب توپ شد و ضربه محکم او به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر توسط سروش روی سر کمال فرود آمد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 35 الوحده صاحب یک ضربه کاشته از سمت چپ شد. ضربه بی هدف بازیکن میزبان با اختلاف زیاد از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38 بازیکن سفیدپوش سلطان الغفری روی صادق محرمی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 39 طارمی در محوطه جریمه الوحده یک توپگیری خوب کرد که داور خطای او را اعلام کرد. دقیقه 44 پاس خوب طارمی برای امیری با اعلام خطا از سوی مهاجم پرسپولیس اعلام شد.

در اولین دقیقه وقت اضافه طارمی پس از عبور از مدافعان باز هم نتوانست دروازه را باز کند. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. تیم الوحده آغازگر نیمه دوم بازی بود. اسماعیل مطر بازیکن الوحده در نیمه دوم به تیم اضافه شد. مسلمان با خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 53 شوت مطر از روی دروازه سرخپوشان گذشت. شوت والدی ویا از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت. خلیل به جای طارق برای الوحده به میدان رفت. ارسال بازیکنان سفید پوش در پی ضربه کاشته با مشت گلر پرسپولیس همراه شد. دقیقه 58 اسماعیل مطر از داخل محوطه جریمه گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

در ادامه سروش رفیعی پس از اعلام آفساید از سوی داور به توپ ضربه زد و کارت زرد گرفت. دقیقه 62 بار دیگر طارمی یک موقعیت خوب را از دست داد و ضربه اش در دستان گلر میزبان قرار گرفت.

والدی ویا دقیقه 68 و روی اشتباه سیدجلال حسینی و با ضربه ای خوب از درون محوطه جریمه گل دوم الوحده را به ثمر رساند.  سپس ژوژاک جای خود را به احمد راشد برای الوحده داد. دقیقه 68 سرخپوشان تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند که داور حرکت امیری را آفساید اعلام کرد. دقیقه 70 توپ به دست بازیکن سرخپوش برخورد کرد و داور یک صربه کاشته از ست راست اعلام کرد.

ارسال مطر با ضربه سر والدی ویا از بالای دروازه گذشت. دقیقه 71 محسن ربیع خواه به جای سیدجلال حسینی وارد زمین شد.  در ادامه فرشاد احمدزاده پس از عبور از چند بازیکن سفیدپوش در محوطه جریمه حریف متوقف شد و پس از آن ضربه طارمی از کنار دروازه عبور کرد.  دقیقه 80 مهدی طارمی با ضربه سر و روی پاس حسین ماهینی گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 83 محسن مسلمان جای خود را به سامان نریمان جهان داد. بیرانوند روی بازیکن حریف خطا کرد و کارت زرد گرفت. ضربه کاشته سفیدپوشان از سمت چپ پشت محوطه جریمه توسط اسماعیل مطر نواخته شد که بیرانوند آن را مهار کرد و در ادامه ضربه بازیکن الوحده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89 داور یک ضربه کاشته برای سرخپوشان اعلام کرد. این ضربه در پی خطا روی فرشاد گرفته شد. دقیقه 90 ارسال زیبا و استادانه سروش رفیعی به طارمی رسید و مهدی با ضربه ای دیدنی گل برتری سرخپوشان را به ثمر رساند.این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس در جریان است.شهاب کرمی به جای سروش رفیعی به میدان رفت.

دقیقه 1+90 داور یک ضربه کاشته برای الوحده اعلام کرد. ضربه خطرناک بازیکن سفیدپوش با مشت بیرانوند به سفیدپوشان رسید و ضربه آنها از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه 4+90 وحید امیری یک کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس گرفت و در نهایت این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نظر شما