موقعیت های زیادی داشتیم؛

برانکو: دیدارهای دشوارمان باقی مانده است/ از حمایت هواداران تشکر می کنم

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۹:۰۳
کد خبر: ۵۲۸۲۹۳
برانکو: دیدارهای دشوارمان باقی مانده است/ از حمایت هواداران تشکر می کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که به سه امتیاز رسیدیم اما این پایان کار نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی برابر الوحده گفت: درست است که به سه امتیاز رسیدیم اما این پایان کار نیست و دیدارهای سخت باقی مانده است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با الوحده امارات در جمع خبرنگاران گفت: از قبل هم می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. الوحده تیم خوبی است و انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. 

وی افزود: با وجود اینکه به سختی به پیروزی رسیدیم اما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بعد از اینکه زود به گل رسیدیم و جلو افتادیم چند موقعیت خوب دیگر برای زیادی کردن گل هایمان داشتیم اما استفاده نکردیم تا حریف از موقعیت هایش بهره ببرد.  با این حال در پایان بازی این ما بودیم که برنده شدیم. برای ما خیلی مهم بود که بازی عقب افتاده را با پیروزی به پایان رساندیم. این کار سختی است. 

وی به حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی اشاره کرد و گفت: باید از آنها تشکر کنم که مثل همیشه از تیم ما حمایت کردند و حتی زمانی که عقب بودیم این حمایت ادامه داشت. باید از آنها به خاطر پشتیبانی که انجام دادند تشکر کنم. 

ایوانکوویچ مجددا از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما در شرایطی بازی را بردیم که مهمان بودیم و این یک قدم خوب برای ماست اما پایان کار نیست. هنوز دو بازی را پشت سرگذاشته ایم و دیدارهای سخت دیگری هم باقی مانده است. نمی‌توانیم از حالا بگوییم همه چیز تمام شده است چون تیم‌های دیگر هم در این گروه شانس صعود دارند.

نظر شما